לאחר הסערה שעורר יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' על רצח רבין, כתבי חדשות 12, ציון נאנוס ועמית סגל, התעמתו היום (שני) בחשבון הטוויטר שלהם לאחר שהאחרון יצא להגנתו של סמוטריץ'.

סדקים ראשונים בגוש נתניהו? בכיר בליכוד תוקף את סמוטריץ' שגינה את השב"כ
גיא פלג תוקף בחריפות את סמוטריץ' בשל דבריו על רצח רבין: "פרחח אלים"

"עמית, מצאת על מי להגן", טען נאנוס, "סמוטריץ׳ אמר: 'שירותי הביטחון השתמשו במניפולציות... כדי לעודד את הרוצח לבצע את זממו'. במילים אחרות- השב״כ עודד את יגאל עמיר. זאת בדיוק הטענה של סמוטריץ׳ ולחלוטין תאוריית קונספירציה".

את הדברים הוא כתב לאחר שסגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: בצלאל סמוטריץ׳ לא עודד שום תיאוריית קונספירציה. הוא דן בפרשה מזעזעת שבזמן אמת טואטאה תחת השטיח העיתונאי והמשפטי, של הפעלת סוכן מדיח בלב ליבו של הימין, שהמציא טקס פולסא דנורא בשת"פ פושע עם רשות השידור, הפיץ את כרזות רבין במדי SS, הסית ועודד אלימות ומעולם לא שילם את המחיר".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הויכוח בין ציון נאנוס לעמית סגל (צילום: צילום מסך טוויטר)
הויכוח בין ציון נאנוס לעמית סגל (צילום: צילום מסך טוויטר)

"הדבר אינו מוריד בגרם מאחריותו של יגאל עמיר, שטוען עד היום שרביב לא הסית אותו לרצח ושלא הושפע ממנו כלל", הוסיף סגל, "הוא כן מחייב דיון שמעולם לא התקיים באשר לקו הדק שנחצה פה בפראות, ושימש להכפשת ציבור שלם עשרות שנים. ולמען הסר ספק: כמובן שהשבכ לא עודד את עמיר לרצוח. זו לא הטענה מהטקסט, ולמרבה הצער השבכ לא באמת הכיר את עמיר בזמן אמת, למעט הדיווח המפורסם על 'התימני'".