תא"ל (מיל') צביקה פוגל, מקום 10 ברשימת הציונות הדתית, התראין היום (שני) בתוכנית של יואב מינץ ב-104.5FM, והתייחס לדברי ראש מפלגתו סמוטריץ' על רצח רבין.

"מפיץ קונספירציות הזויות, דברי נבלה": גינויים חריפים לדברי סמוטריץ'
סדקים ראשונים בגוש נתניהו? בכיר בליכוד תוקף את סמוטריץ' שגינה את השב"כ

"רצח רבין היכה אותי בהלם", אמר פוגל בפתח דבריו, "אני כואב את הרצח הזה יום יום, עד היום, כי מנהיג במדינת ישראל נרצח. אהבתי והערכתי אותו באופן אישי. מספר חודשים לפני הרצח ישבתי אצלו במשרד הוא היה ראש הממשלה ושר הביטחון ואני הייתי מח"ט בשיח מח"טים ביום שישי בבוקר. כואב לי את מה שאמר אתמול סמוטריץ', לא בגלל שהוא אמר את זה. כואב לי מייוון שאני שואל את עצמי לגביו: מאיפה אמרת את זה? מאיפה זה בא לך? יש לך הוכחות? קום תציג את זה. אתה לא יכול לבוא בכנסת ישראל ולומר את הדברים האלה בלי הוכחה". 

לאחר מכן התייחס פוגל לתוכניות מפלגתו בממשלה: "אנחנו באנו עם אג'נדה מאוד ברורה ולוח זמנים וחזון מאד ברור שמתכוונים לממש אותו. אחד הדברים הראשונים שנפעל לעשות ומקווה שזה ייסגר במו"מ הקואליציוני, יש חוקים שביקשנו לחוקק כי הם הבסיס לעבודה שלנו".

"יהיה גיבוי לחיילים לפתיחה באש שחייל יוכל לפעול כמו שצריך", הוסיף, "נקים את המשמר הלאומי, נארגן מחדש את משטרת ישראל ונוסיף לשם הרבה מאוד אנשים בתנאים טובים. כל הפשיעה החקלאית תקבל סוויטש ותיקרא, כך אני מקווה, "טרור חקלאי", כך נתייחס בלחימה נגד זה וכך נתייחס בפיצויים למי שנפגע".