אז מי עובד יותר, החרדים או הערבים? על השאלה הזו ניסו הבוקר (חמישי) בן כספית וינון מגל להשיב בתוכניתם ב-103FM. הדיון הסוער החל לאחר שכספית טען בפני שותפו לתכנית כי "נתניהו עצר את מיזם הליבה, פשוט לקלוע מקלות בגלגלים של המדינה".

הכל נפתח דווקא בלתי צפוי, כאשר מגל הביע דאגה לבריאותו של כספית לאחר ששם לב כי הוא חזר לשתות קולה זירו: "שתית זירו אחרי שנגמלת? אתה לא מתבייש? אתה בטוח שזה לא בריא? זה כמו מה שאמרו על הקרינה של הסלולר".

בן בתגובה, הודה שמותר ליפול לפעמים, והוסיף: "אני נלחם פה מלחמה למען הבריאות של חברנו ואחינו החרדים, זה לא רק בעיה שלהם. סוכרת מפילה את האדם בגיל מסוכן במשך 20 שנה על מערכת הבחירות". באשר למיסים בקרב המגזר החרדי, טען: "בעוד 15 שנה החרדים כבר שליש מישראל, זה אומר שאוצר המדינה כבר הולך ומתרושש. עכשיו נתניהו עצר את מיזם הליבה, זה פשוט לקלוע מקלות בגלגלים של המדינה".

בשלב זה מגל בחר להזיז את הדיון לעבר מגזר אחר: "למה אתה מדבר על החרדים ולא על הערבים. למה כשהערבים קיבלו מיליארדים לא דיברת? אתה רואה כמה החרדים תורמים לחברה הישראלית? למה אתה כל הזמן מתעסק עם החרדים? ברור שהם ישלמו פחות מס, 40 אחוזים מהם מתחת לקו העוני. תבדוק כמה מס משלמים הערבים. החרדים עניים, צריך לשפר את העניין, צריך שהם יעבדו והם עובדים יותר מהערבים. איך הגענו לזה שכל הזמן מדברים על זה שהחרדים לא עובדים?".

כספית סיכם: "כל הקטע זה שהחרדים עניים. מדינת ישראל יקרה לי, וזה הולך להיגמר בגלל זה. אין שום קשר בין החרדים לערבים. הממשלה הזאת המשיכה את תוכניות החומש של ממשלת נתניהו. תלמדו שעה בשבוע אנגלית ושעה בשבוע מתמטיקה, זה מה שביקשה המדינה. זו חבלה, ואני בטוח שאתה מבין את זה. איפה חיפשתי את החרדים? אני מבקש שהם ילמדו ליבה, אתה עוסק בהסתה נגדי במקום לענות באופן ענייני".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM