נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, בירך היום (חמישי) את ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, על ניצחונו בבחירות. באיגרת ששלח, כתב כי "אני מברך אותך על ניצחונך בבחירות ומאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו״.

בתוך כך גם נשיא איחוד האמירויות השייח' מוחמד בן זאיד שוחח עם ראש הממשלה המיועד ובירך אותו על ניצחונו. נתניהו הבטיח לנשיא שהיחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד.

בן זאיד אף הזמין את נתניהו לביקור באמירויות. האחרון נענה לבקשתו ואמר לו: "השגנו הסכם שלום היסטורי בינינו ויש לנו עוד המון מה להשיג יחד לטובת שתי המדינות ולטובת העולם כולו. אשמח לבקר אותך בקרוב ולקדם את היחסים בינינו, חבר יקר".

ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני, בירכה גם היא את ראש הממשלה המיועד. השניים שוחחו על פגישה קרובה בין שתי הממשלות, על תמיכה של איטליה במדיניות ישראל בפורומים בינלאומיים ועל העמקת הקשרים והיחסים בין המדינות.

מוקדם יותר, קנצלר גרמניה, אולף שולץ, שוחח גם הוא עם ראש הממשלה המיועד ובירך אותו על הניצחון בבחירות. נתניהו אמר לקנצלר כי בכוונתו להרחיב את מעגל השלום בין ישראל למדינות ערב ושלגרמניה יש חלק חשוב בתהליך היסטורי זה. השניים סיכמו להעמיק אפילו יותר את היחסים והקשרים המדיניים והכלכליים בין ישראל לגרמניה ונתניהו הודה לקאנצלר שולץ על תמיכתו בישראל.