חברת הכנסת המיועדת, עו"ד טלי גוטליב, עוררה אתמול סערה לאחר שטענה כי אין צורך בפסקת ההתגברות או בכיבוד פסקת בג"ץ שמבטלת חוקים. 

יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, עו"ד תמי אולמן, שוחחה היום (חמישי) עם יואב מינץ  ברדיו צפון 104.5FM והתייחסה לדבריה: "עו"ד גוטליב, אומרת במלים אחרות, כשבית המשפט העליון בשבתו כבית המשפט הגבוה לצדק, מחליט לדון בנושאים הקשורים לכנסת, אל תבצעו את פסקי הדין, את ההחלטות, פשוט צפצפו על מה שבית המשפט העליון כבג"צ מחליט".

"זוהי אמירה חמורה מאד, אמירה שאין לה מקום במדינה מתוקנת אמירה שאין לה מקום במדינה דמוקרטית, ועל כך יצא קצפי. אני לא יכולה להרגע מזה. אני חושבת שזה חמור מאד שעורך דין וגם אזרח אומר לאזרחים אחרים, אל תעשו מה שבית המשפט העליון אומר לעשות. אומר בפסקי דין שלו! לא ששופטים לוחשים לנו באוזן! בפסיקה שלו:1, 2, 3, היא אומרת זה ריק מתוכן, הווה אומר, אין לזה משקל! לא לבצע את מה שנאמר! חמור מאד בעיני! קריאה להמרדה ותוהו ובוהו אזרחי", הוסיפה.

עו"ד אולמן טענה כי דבריה של גולטיב עלולים להוביל לאנרכיה. "באותה מידה, אני אבקש לצפצף על חוקי הכנסת ולהגיד: מה שהכנסת החליטה זה לא מוצא חן בעיני כיוון שמי שעומד בראש המדינה הוא מר בנימין נתניהו, אני מצפצפת עליו! כל מה שהוא יגיד או ייכתב בחוקה או בחוקים זה ריק מתוכן, אני לא מוכנה למלא אחר החוקים".

"עורך דין שמופיע מדי בבית המשפט העליון, מכיר את הפסיקה של בית המשפט העליון. זה גוף שאיננו קשור לאף אחד, איננו כרוך אחרי פוליטיקה, עצמאי. הגברת טלי גוטליב, החליטה שהיא מעל בית המשפט העליון. אני לא מכירה אדם שהוא מעל בית המשפט העליון ולכן אני עוד יותר ממורמרת שזאת עורכת דין משורותינו", הוסיפה.

בסיום, אמרה עו"ד אולמן כי המשטרה תכנס לתמונה. "צריך לחקור אותה תחת אזהרה ולפתוח לה תיק פלילי בראש ובראשונה ולאחר מכן גם דין משמעתי בהיותה עורכת דין".