היום יתקיים בכנסת יום העיון המסורתי לחברי הכנסת החדשים שנבחרו, וכן הכנות אחרונות לקראת ישיבת הפתיחה. על פי סדר היום המתוכנן, חברי כנסת חדשים יעברו כמה תחנות מקדימות לקראת ההשבעה המרגשת בהמשך השבוע.

יום העיון הוא נוהל לחברי הכנסת שמתרחש כבר כמה כנסות ופתוח לסיקור התקשורת. הח"כים שיגיעו בשעות הבוקר יצטלמו לתמונות הרשמיות של המשכן וכן יזכו לברכות ולהסברים מיו"ר הכנסת, ממנכ"ל הכנסת וממזכיר הכנסת. בהמשך היום הם יסיירו בכנסת ויתרשמו מהחדרים של הוועדות השונות, שבהן הם יהיו חברים ובמקרים מסוימים גם היו"רים שלהן. כבר עכשיו ברור כי 30 מהח"כים החדשים יהיו חברים בקואליציה המסתמנת של 64 ח"כים. גם באופוזיציה יהיה ניתן למנות כמה וכמה פרצופים ושמות חדשים, בהם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט.

עוד דבר שברור הוא השימוש הנרחב שצפויה הקואליציה לעשות בחוק הנורווגי לאחר השבעת ממשלה חדשה בעוד כמה שבועות. בין היתר, מדובר על ממשלה של כ־30 שרים מתוך 64 חברי הקואליציה, שחלק מהם יתפטרו במסגרת החוק הנורווגי, אבל אחרים ימשיכו לשמש הן כחברים בכנסת והן כשרים. גורמים בקואליציה המתגבשת טוענים כי בעוד שעד היום הייתה לכל מפלגה בקואליציה אפשרות להכניס 3־5 שרים "נורווגים", בהתאם לגודל הסיעה, הרי שבליכוד מעוניינים במקרה שלהם להגדיל את המספר לשבעה.