מלך ירדן, עבדאללה השני, התקשר היום (שני) לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. כמו כן, שליט סודאן, עבדול פתאח אל-בורהאן, שלח אגרת ברכה לנתניהו ובו כתב: "אני מברך אותך על ניצחונך בבחירות ומצפה להמשיך את שיתוף הפעולה בינינו כדי לקדם את היחסים בכל התחומים לטובת אזרחי שתי המדינות״.

השניים מצטרפים לשורת מנהיגים שכבר בירכו את נתניהו, ובהם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן ונשיא איחוד האמירויות, השייח' מוחמד בן זאיד. ביום חמישי האחרון, שלח ארדואן איגרת לנתניהו ובו כתב כי "אני מברך אותך על ניצחונך בבחירות ומאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו״. כמו כן, בשיחה בין השייח' בן זאיד לנתניהו, הבטיח ראש הממשלה המיועד לנשיא שהיחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד.

כזכור, עבדאללה נאם אמש לרגל פתיחת המושב השני של הפרלמנט במממלכה ההאשמית והצהיר כי "הפתרון לסוגיה הפלסטינית עומד בעדיפות עליונה, והוא יתחיל בסיום הכיבוש הישראלי". המלך הירדני הוסיף כי "ירדן תישאר ממוקדת בהגנה על המטרה הפלסטינית, ואנחנו נשמור על עמדות אלו התומכות בה".