אילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, עוררה סערה השבוע כשתועדה חמושה באקדח במפגש של נשות ראשי הקואליציה לקראת הקמת הממשלה החדשה. הבוקר (רביעי) היא שוחחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחסה לתמונה ששברה את הרשת. 

התלבושת של קירל והאקדח של בן גביר משקפים את המשימות של ממשלת נתניהו העתידית | דעה

בפתח דבריה, ציינה כי היא מסתובבת עם נשק מעל לשבע שנים, "זה כבר חלק מהביגוד. לא חשבתי אפילו שיכול להיות שמישהו יצלם ועוד יתלונן שאני מסתובבת איתו. תנשמו, אז אני עם נשק, נכון"

"אני גרה בחברון, מסוכן פה, בשנה האחרונה בכלל נהיה פה זוועה. לא שלפתי את האקדח ואני גם מקווה שלא אצטרך. איתמר האדם הכי מאוים נראה לי בארץ היום, גם אתמול חטפנו עוד כמה איומים ליתר ביטחון. כל מיני איומים של החבר'ה החמאסניקים ששולחים לנו ברשתות, בטלפונים. סביר שאם הוא הרגיש מאוים הוא ישלוף את הנשק, בשביל זה יש נשק אישי, זה העניין של הנשק", ציינה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך, התייחס לכך שאיתמר עלה בשנה וחצי האחרונות פעמים רבות להר הבית: "יש לו שהוא עולה זמנים קבועים, זה שהתקשורת לא נאה לה, יש לו את הזמנים שלו, הוא לא עובד אצלכם, אין שום שינוי במה שהוא עושה. פשוט תנשמו עמוק".

על כך שיו"ר עוצמה יהודית לא הגיע אמש לזירת הפיגוע באריאל, אמרה: "הוא לא היה יכול, הייתה השבעת כנסת, מה אתה רוצה שהוא יעשה? אני יודעת שאיתמר נראה לפעמים סופרמן, הוא בן אדם בסוף. תתפלאו".

על המשא ומתן להקמת ממשלה, אמרה: "אני לא נכנסת למו"מ, לא מבינה מה הולך שם, לא מעניין אותי. בע"ה תקום ממשלת ימין, טובה, בקרוב, הכול יהיה טוב".

בסיום, נשאלה האם הם התנתקו מהאידיאולוגיה הכהניסטית, והשיבה: "יש דברים שקיבלנו, יש דברים שאנחנו לא מסכימים איתם. אנחנו בני אדם חושבים ומותר לנו להגיד. הרב כהנא, המהות שלו הייתה שכשהוא רואה יהודי בצרה כואב לו והוא מנסה לעזור".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM