בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את תכניתם ב-103FM בשיחה על כל הכותרות העדכניות בזירה המדינית והפוליטית. בפתח דבריו התייחס כספית לקשיים במשא ומתן להקמת ממשלה וטען: "כרגע לא סופרים את החרדים, יש להם עדיין מחויבות לנתניהו. אם הם יחברו לממשלת השינוי, זה יתמוסס".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מגל השיב: "לפני שנתיים ניבאת שאם תהיה ממשלת שינוי הם יצטרפו, זה לא קרה. ה-4 מיליון שקלים אגב מיועדים להגנה המשפטית של נתניהו. עוד שאלות בבקשה". כספית אמר: "העולם התחתון מלא גם במקדמות. אתה יכול לתת מקדמה לילד, הוא בעצמו ועדת אתיקה. אנחנו מדברים כמובן על יאיר נתניהו ועל השקלים האבודים. מי שיודע מה קורה כשהם צריכים לשלם 5 שקלים, מבין למה הם סירבו להצעת תהרשם לשלם 500 אלף שקלים הוצאות ולהתחיל מהתחלה. אזרח רגיל חוטף כתב אישום על תצהיר כוזב, אבל זה לא אזרח רגיל".

בתגובה אמר מגל: "האירוע הזה משעמם, זה לא מעניין. הסיפור של יאיר נתניהו, אני מבין שכל מה שקשור לטנטרום שלכם לגבי נתניהו זה דרמטי. זה סיפור שלו עם תביעה שלו, הוא עשה פשלה, זה צריך לפתוח את שבוע השידורים של בן וינון? מרתק. זה לא מעניין, זה נגמר, נתניהו ראש הממשלה. הבנו, יש יאיר, יש שרה, יש נועה, יש אדם אחד שבו בחרנו. נתניהו הולך להיות ראש הממשלה שלכם. תתתעסקו בזה שהוא הולך לשנות את מבנה המשטר וקץ הדמוקרטיה. אתם כמו ג'וקים מסוממים בבקבוק, אין לכם מושג מה קורה. ישנו את סעיף הנכד, מה קרה? השמיים נפלו".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כספית עקץ ושאל: "אני כל פעם שואל את עצמי למה אתה לא עושה סטנדאפ". ינון ענה בתגובה: "כבר ביקשו לגייס ליאיר כסף, הוא אמר שהוא כבר שילם וזה לא מעניין. אני מדבר איתך על נושאים שוליים, פסקת התגברות, הרשות השופטת, אתה ביאיר נתניהו, זה הדבר המעניין. אני שומע שקצינים בכירים במשטרה מחכים לבן גביר שיעשה סדר. זה דבר מעניין. המשטרה בערב שבת עצרה בדואי בן 14 עם M16 בתל שבע, והביאה אותו בפני שופט בב"ש. הוא שחרר אותו ממעצר. כל הדרום רועד מעבירות חוסר משילות, והוא משחרר אותו. כבוד השופט, תתבייש".

"הייתי מייעץ לך לבדוק קודם מה אומר החוק. לדעתי נער בן 14 אי אפשר לעצור אלא אם כן מדובר בפשע חמור, בטח לא על אחזקת נשק. בוא נספור עד 10 לפני ההתלהמות. וכן, אנחנו נהיה טורקיה. הטנטרום בנושא יאיר נתניהו לא שלי ,הייתי עובר על זה בשתיקה אילולא ראש הממשלה הסתער על המערכת. הסיפור של הבית שם הוא טנטרום אחד מתנייד ומצווח, ומי שמכתיב את סדר היום זה לא הוא אלא אלה שסובבים אותו, וזה קשור לביטחון, לרווחה ולשגשוג של כולנו", השיב כספית. 

ינון טען בהמשך כי "עושים פה כפייה חילונית על אנשים. אנחנו לא סופרים אתכם, נעשה מה שאנחנו רוצים כי ניצחנו בבחירות. סוף סוף הגיע המלך לתפקידו המקורי. תודה רבה".

בתגובה אמר כספית: "פעם אחת תיקח את ההקלטה של עצמך, ותקשיב לה בבית. אני חושב שצריך לאפשר לגברים חרדים ללמוד באוניברסיטה בהפרדה, ויותר חשוב שהם יביאו תארים אקדמיים. מה הבעיה? כל הקואליציה דתית, הם יחליטו שכל האירועים דתיים". מגל סיכם ואמר: "מאחל לכל אלה שלמדו ליבה שיגיעו לחשבון הבנק של גולדקנופף".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm