חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) מתחה הבוקר (ראשון) ביקורת על הנוהג לשריין מקום לאישה ברשימה לכנסת, כפי שמספר מפלגות (בהן הליכוד) נוהגות עשות. "אני לא חושבת שצריך שריון לאישה חדשה, כי אם היא לא מתאימה - אין היגיון שהיא תהיה במקום ה-25, אם רק אלפיים איש נותנים בה אמון - אז זה לא אמון אמיתי", הדגישה ב-103FM, "מי שבחר בי בחר בי בגלל המסוגלות שלי, הידענות שלי, והיכולת שלי לנהל מאבקים".

"אני לא אכיר תודה לאף אדם שקורא לי, או נותן לי סגולה, בגלל שאני אישה. לו דעתי תישמע - אין צורך לשריין נשים", הוסיפה, "שיריון אישה חדשה מנציח את ההקטנה של נשים. לדעתי צריך להוריד את זה". בהמשך ציינה: "אני מתכוונת להציע הצעת חוק שכל מפלגה שיש בה יותר מ-20 מנדטים תהיה מחויבת בפריימריז".

עוה"ד גוטליב התייחסה גם לחוות הדעת שהגישה היועצת המשפטית לממשלה בנושא מינוי חבר הכנסת אריה דרעי - לתפקיד שר. "אני מבינה ממנה במשפטים לא פחות ממנה, ובפלילים אני מבינה הרבה יותר ממנה. בחוק יסוד הממשלה כתוב מי שהורשע ונדון למאסר, בעוד שמאסר על תנאי זו לא תקופה שמרצים אותה, זו תקופה שעוברת", תקפה, "מיארה טועה טעות מרה שמתכתבת עם טעויות רבות שלה, היא אונסת את המילים לתוך רצונה להקשות על דרעי". היא סיכמה: "מישהו צריך לתת דין וחשבון לפרקליטות שפתחה תיק כל כך תיק חמור נגד דרעי".