איש התקשורת מנחם הורוביץ ('חדשות 12') שוחח היום (ראשון) עם עם גיא פלג וניסים משעל ב־103fm על טור הדעה שפרסם וכותרתו 'נתניהו בשל יותר מתמיד להנהגת המדינה' וטען כי "בניגוד לכל מי שהספיד אותו, נתניהו בשיא כוחו". 

במהלך השיחה ביקש הורוביץ לבסס את טענתו והדגיש: "אם נתניהו יצא בשלום מהמשפט, על פי הבנתי האיש נמצא בשיא כוחו ויוכל להנהיג את המדינה עוד שנים רבות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הורוביץ פתח וסיפר: "לפני כשלושה שבועות פגשתי בלובי מלון בתל אביב שני חברי כנסת מהליכוד שניסו לטכס עצה, הם ממורמרים כי לטענתם נתניהו פגע בהם, בעבר היו בראש רשימת הליכוד בפריימריז ועכשיו הם במקום, 15, 20, 22. באילת פגשנו דמות פוליטית מאוד חשובה, כל אלו אמרו לי את המשפט הבא: "מנחם עזוב אותך נתניהו סיים הוא אדם מבוגר זקן זו הקדנציה האחרונה הוא לא יחזיק מעמד".

"אז אמרתי אני חייב לעשות איזושהי בדיקה היסטורית, אז נכון שראשי הממשלה בבריטניה, צרפת,  קנדה ואוקראינה בני 45-50, אני זוכר שאמרנו בזמנו כן לבן גוריון, פרס ורבין היו בני 70, ביידן בן 80, טראמפ בן 70, אז מאיפה טוענים את זה? הייתי היסטוריון פוליטי במאמר הזה".

הורוביץ הדגיש: "אם נתניהו יצא בשלום מהמשפט, על פי הבנתי, בניגוד לכל מי שטוען נגד לא משנה אם משמאל או ימין או אנשי ליכוד שנפגעו ממנו, האיש נמצא בשיא כוחו ויוכל להנהיג את המדינה עוד שנים רבות, בניגוד לכל אלה שכבר הספידו אותו".

הוא הוסיף וטען: "לא בגלל כתבי האישום - שמעתי עשרות פוליטיקאים ופרשנים בטלוויזיה שדיברו על זה שזו הקדנציה האחרונה של נתניהו כי הוא כבר בן 73". 

אי אפשר להתעלם מזה ששלטון גורם לשחיתות וסיאוב. 
"אני הייתי היסטוריון פוליטי ולא פרשן במאמר הזה. אני אמרתי שכל מי שמספיד עכשיו בגלל הגיל, אני גם לא מתווכח עם הטיעונים, עובדה ששנה וחצי המדינה לא התנהלה ע"י נתניהו והנה המדינה לא התמוטטה ואנשים לא הלכו אבלים וחפויי ראש ואמרו "אוטוטו חורבן בית שלישי".

"אבל מה לעשות שהיתה מערכת בחירות שבה נתניהו שאינו אדם צעיר הוכיח את עצמו בחודשים שלפני מערכת הבחירות שהוא יודע מה זה פוליטיקה, שהוא הצליח לארגן את כל גוש ה'ימין' בכנסת, אני לא מתווכח איתך על הסיאוב או על כתבי האישום, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדות האלו.