המתיחות בימין: לאחר ניצחון גוש נתניהו בבחירות, היה נראה כי הקואליציה החדשה עתידה לקום במהירות. למרות זאת, נראה כי המשא ומתן הקואליציוני יתעכב מעבר למתוכנן, זאת בעקבות המחלוקת בין נתניהו לבצלאל סמוטריץ' בנוגע לחלוקת התיקים. בעוד שיו"ר הציונות הדתית דורש את תיק הביטחון או האוצר, בליכוד מתנגדים נכון לעכשיו להעניק לו את אחד מהשניים.

ינון מגל חשף: "סמוטריץ התקשר וצרח עליי" 

סמוטריץ' עצמו תקף הערב (ראשון) תוך שהוא מציג ציוץ מהרשת, את התנהלות הליכוד במשא ומתן. בציוץ המוצג, נראית השוואה בין יו"ר הציונות הדתית למנהיג חמאס בעזה יחיא סנוואר, עם הכיתוב: "אין הבדל ביניהם, "זה נבלה סרוחה וזה טרפה סרוחה". 

"לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדינו ויכפישו אותנו", פתח את דבריו והוסיף: "הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד. נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית, שתעשה טוב ותוביל מדיניות ימין אמיתית". 

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) הגיב לדבריו של סמוטריץ', ומסר: "בצלאל הוא שותף מצויין, ראוי, נאמן וחבר טוב. אבל מה שהוא עושה בציוץ הזה, אלו שיטות של השמאל. לקחת ציוץ (שאני דוחה ומגנה בתוקף) של איזה בוט במקרה הטוב, ולהפוך אותו למראית הכל. לא מתאים לך ידידי היקר. בוא נתמקד במה שחשוב כרגע ולא ברעשי הרקע. 

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, מסר בתגובה לחילופי ההאשמות בין השניים: "ידידי למחנה הלאומי, בואו וגלו אחריות. בואו נתכנס לחדר אחד עד שיצא עשן לבן. בואו נפסיק את המלחמות המיותרות בחוץ, הגיע הזמן לממשלת ימין אמיתית, הציבור שבחר בנו מחכה".