לצד הקשים של נתניהו עם מפלגות הגוש במשא ומתן הקולאציוני, נתניהו חווה גם קשים מבית. בשיחות סגורות הבהיר ח"כ ישראל כ"ץ כי ללא תפקיד בכיר הוא לא יכנס לממשלה, כך דווח הערב (שלישי) בכאן 11. כ"ץ הגיב לדיווח וטען כי הוא לא נכון.

הקלטות ישראל כ"ץ נחשפות: כך נתניהו מחלק את התיקים בליכוד
מתח גדול בליכוד לפני חלוקת התיקים: "לרוב אין מושג מה קורה"

כזכור, מוקדם יותר היום תקף ח"כ דוד ביטן ב-103FM את יו"ר מפלגתו ואמר כי ""לפי ההסכם הקואליציוני המתגבש יש בעיה, אני מקווה שזה ישתנה. לא נשאר הרבה לליכוד. מדינת ישראל זה לא רק חוץ וביטחון, זה גם החיים היומיומיים. לכן, לתיקים משמעותיים יש השפעה על חיי המדינה. זה לא רק בממשלה, גם בכנסת המפלגות הקואליציה יקבלו ועודות חשובות. אני לא רואה איך הליכוד הולך להשתלב ולהשפיע כמו שרצינו".

ביטן המשיך לתקוף את נתניהו, והוסיף כי "אני חושב שהוא עבר את הגבול בכל מה שקשור לליכוד, הוא צריך להוביל את הליכוד בצורה כזו שהליכוד יהיה משפיע, לא רק ראש ממשלה אלא גם בדברים אחרים. גם בתוך הליכוד אני שומע את הספינים וכל התדרוכים של הלשכה שלו, תדרוכים מיותרים כי הם פוגעים באנשים בתוך הליכוד. אני רואה תדרוכים שקשורים לישראל כ"ץ, אמסלם, כל הדברים האלה לא נותנים שום דבר".

במקביל, גם ח"כ דנון תקף את נתניהו ואמר ברדיו צפון 104.5FM כי "יש אנשים מוכשרים וראויים בליכוד, צריך לוודא שהם יהיו במעמד שיוכלו להשפיע ולממש את ההבטחות לציבור. הבטחנו רפורמוט ושינויים - הם מצפים לראות מאיתנו את הדברים האלה. אין מרד במפלגה, עבדנו קשה בבחירות ואנו רוצים בהצלחת הליכוד, אם זאת אנחנו לא רוצים להישאר עם התיקים הזוטרים בלבד. זה לא יהיה דבר בריא. בחלוקה, כל מפלגה צריכה לקחת כמה תיקים בינוניים".