המשא ומתן בין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לראשי המפלגות שירכיבו את הקואליציה העתידים נמשך גם היום (ראשון) כאשר הראשון לחתום על הסכם עם הליכוד הוא יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר. בן כספית וינון מגל שוחחו על הסוגייה בפתח השעה השנייה של תוכניתם. כספית טען: "אחת השערוריות הכי גדולות שהולכת להיות כאן היא חלוקת משרד האוצר לרוטציה. אם יש מישהו עם סמכות בממשלה הוא שר האוצר, הוא באמת מפקד המשק". 

בן גביר ישמש כשר לביטחון לאומי: נחתם ההסכם בין הליכוד לעוצמה יהודית
לאחר ההסכם עם עוצמה יהודית: בליכוד מקווים לחתום עם ש"ס כבר היום

הוא הוסיף ב-103FM: "לוקחים שני אנשים, אחד קפיטליסט על סטרואידים בשם סמוטריץ', שאני חושב שהוא יכול להיות שר טוב, והשני, דרעי, הוא סוציאליסט. לקחת את הקדנציה ולחלק אותה לשניים שהם דבר והיפוכו? זה לעשות צחוק. לחלק את משרד האוצר לשניים זה פשע. מילא לחלק לשניים, אבל שני אנשים עם אותה תפיסת עולם". 

מגל השיב לו: "בעניין הזה של ריבוי שרים, אין לכם מה לדבר. עזבו את זה, אל תדברו עליו כמו מינוי מקורבים וכספים קואליציוניים. זה לא התחום שלכם. אתם אומרים שלא צריך פסקת התגברות כי בית המשפט ביטל עד היום 22 חוקים. גם הכנסת תשתמש במשורה בפסקת ההתגברות, לא נבטל כל החלטה של בג"ץ. אל תתרגשו יותר מדי. על כל שאר הדברים אל תדברו בכלל". 

"אתה אומר שלתת לשר אוצר להיות שנתיים זה פשע, בעוד שאילוצי הדמוקרטיה הביאו את ליברמן להיות שנה וחצי שר האוצר. אז מה אתה מבלבל את המוח?", הוסיף מגל, "מה אתם רוצים? הפסדתם בבחירות. הכל יוצא הפוך ממה שאתם אומרים. כשאתה מדבר על התאמה של שרים שלהם אתה מדבר על מרב מיכאלי לתחבורה? ניצן הורוביץ לבריאות? לפיד לחוץ?".

הוא סיכם: "אני רוצה צבא שנותן גיבוי לחיילים שלו. זה מה שאני רוצה, גיבוי קודם כל של החיילים בשטח. אתה משרת של הרמטכ"ל ושל השופטים, אני עובד בשביל האנשים בקצה. זה ההבדל בינינו". בן לא אהב את הדברים, בלשון המעטה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM