בליכוד לומדים מהיריבים הפוליטיים. במפלגת השלטון העתידית מתכננים שינוי חוקתי שימנע את הפלת הממשלה. חבר הכנסת אליהו רביבו שוחח הבוקר (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM וסיפר על שורה של הצעות חוק שהוא עובד עליהן. אחת מהן היא חוק שיקבע כי על מנת להפיל ממשלה בשנה הראשונה לכהונתה יידרש רוב של 70 חברי כנסת במקום 61 כיום. 

ח"כ בליכוד תוקף את השותפות בגוש: "באות עם תיאבון מוגבר מדי"
מקורבת לשרה נתניהו: המועמדת המפתיעה לתפקיד מזכיר הממשלה

מדובר בחוק המזכיר את תוכנית היציבות השלטונית שהציגה רשימת המחנה הממלכתי לפני הבחירות, לפיה ניתן יהיה לפזר את הכנסת רק ברוב של 70 חברי כנסת ובנוסף אי העברת תקציב לא תביא לפיזור אוטומטי של הכנסת. 

תיקון נוסף לחוק עליו סיפר ח"כ רביבו הוא תיקון הקובע כי רק אחד משני ראשי הסיעות הגדולות בכנסת יכול להציג מועמדות לראשות הממשלה. לא ברור איך לסעיף כזה יהיה רוב בכנסת לאור העובדה כי שתי המפלגות הגדולות בה - הליכוד ויש עתיד - לא מגיעות ביחד ל-61 חברי כנסת.

עוד סיפר איש הליכוד כי הוא מתכנן להעביר חוק שיאסור הנפת דגל של מדינת אויב.

רביבו התייחס גם למשא ומתן הקואליציוני עם מפלגות גוש הימין וביקר בחריפות את דבריה של ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) שטענה כי הליכוד כפוי טובה כלפי מפלגתה. "אי אפשר להתעלם מהעובדה שקצת מביך להתנהל כך", אמר רביבו. "אויביינו צריכים לשמוע איך אנחנו מתנצחים מעל גלי האתר? הם שותפים טבעיים, מצד שני מצופה שיתנהלו כמו שותף ולא ינצלו סיטואציה. ראש הממשלה המיועד יכול לתת רק את מה שיש לו לתת ולא את מה שאין לו, ויש לו מפגלה שלמה שהוא צריך להתנהל מולה, כשיש שותפים טבעיים הם מבינים שלא נצא עם כל תאוותינו בידנו". 

לדברי רביבו, "המשא ומתן מתנהל, ועד שראש הממשלה מיעוד לא יציג את השרים שמיועדים להם לא ניתן להתייחס לכך ברצינות, טבעי שבמפלגה דמוקרטית ישמעו מגוון דעות. לפחות שתיים וחצי מיליון תושבים שהצביעו לבחירותו הוא ראש התנועה שלנו, צריך לתת לו קרדיט, לאפשר לו לסיים את המשא ומתן ולאחר מכן לחוות דעה ולחלק תחושות".