כמעט שמונה שנים לאחר שנוצר, תאגיד השידור הציבורי עומד בפני סכנת סגירה, כך לפי דיווח חדשות 12, לפיו מפלגת הליכוד מעוניינת בסגירת כאן. ח"כ שלמה קרעי, שוחח הבוקר (שני) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לדיווח: "אני אומר בואו נפריט. אני אומר את זה כבר ארבע שנים מאז שנכנסתי לכנסת. נפריט. זה לא לסגור, הכוונה לסגור את הברז הציבורי, את ה־800 מיליון ש"ח שהציבור משלם בעל כורחו בלי לשאול אותו האם התכנים טובים בעיניו או לא. התאגיד, גם עם הרייטינג הנמוך מאוד שלו. זה לא יקרה לפני שהמונדיאל יסתיים".

ח"כ קרעי אישר כי במקביל לסגירת התאגיד השידור הציבורי, ניתן לסגור גם את גל"צ במקביל: "אנחנו בעד שוק חופשי ותחרות. גם אתם, 103, אתם לא משדרים ברמה הארצית. אנחנו בעד שוק פרטי, שוק חופשי. אנחנו רוצים לאפשר לכמה שיותר ערוצים להתחרות, מי שמשדר תכנים טובים והציבור רוצה אותו יצליח לשרוד".

"הם משדרים תכנים טובים ולכן הם לא צריכים את המימון של הציבור בעל כורחו. אני יודע שסדר היום של הליכוד הוא סדר יום כלכלי ליברלי, כחלק מסדר היום הזה הגשתי בכל כנסת שבה כיהנתי הצעת חוק להפרטת התאגיד. נתניהו בעצמו ניסה לסגור. אני לא יודע מה קורה עכשיו בחדרי המו"מ, אם זה חלק מההסכמים הקואליציוניים או לא. מי שמכיר את סדר היום של הליכוד, אני מניח שאין לנתניהו התנגדות לעשות את זה - סדר היום שלנו הוא שוק חופשי, אנחנו לא בעד שהציבור יממן דברים שלא צריך אותם. שידור ציבורי היה אולי צריך כשלא היה אף ערוץ, שלא היו תכנים, היו בעידן של כל כך הרב ערוצים, אם רוצים לעודד הפקות מקור שיעודדו בכל הערוצים", הוסיף.

לדבריו, "ניסו לעשות את זה לפני כמה שנים. רשות השידור הייתה נצרכת כשלא היו שידורים, שלא היה לכולם את מגוון הערוצים. רשות השידור התחילה כאשר הייתה הערוץ היחיד, שהמדינה רצתה שיהיה תוכן לאנשים לצפות. היום יש מספיק תוכן, למה לשלם 800 מיליון ש"ח בשנה? אני חושב שאנחנו לקראת הפרטה, בע"ה".

בהמשך, התייחס לתקרית החריגה ביום שישי האחרון בין מפגיני שמאל לחיילי צה"ל בחברון וטען כי "כל העניין הזה שאזרחים באים ומפריעים לחיילי צה"ל, ללוחמי צה"ל לבצע את הפעילות המבצעית שלהם זה דבר חמור מאוד. מי שרוצה להפגין שילך להפגין מול נבחרי הציבור, אסור לאפשר הפגנות כאלה יותר. לפי מה שראיתי עצרו אותו והוא ברח ממעצר, מתוך אותו מקום שהכניסו אותו אליו".

עימות בין חיילי צה"ל ופעילי שמאל בחברון (צילום: עיסא עמרו, טל שגיא)

"יש שם אנשים שבאים ומסייעים לאויב. הם מפריעים לחיילי צה"ל, ללוחמים שלנו ששומרים על כולנו וגם עליהם לבצע את הפעילות המבצעית, זה דבר חמור ביותר. הגיע לו מה שהגיע לו. מי שמפריע ללוחמי צה"ל, שמי יורק עליהם, מגיע לו. לא יודע מה הדרך שבדיוק בה צריך להתנהל. אם מותר להפגין פוליטית כלפי חיילי צה"ל הם יסתמו את הפה? מה זה הדבר הזה? אם מותר להפגין מול חייל הפגנה פוליטית לא סותמים לחייל את הפה", הוסיף.

עו"ד קרעי סיכם וטעם כי "הפגנות פוליטיות אסור שיהיו מול לוחמי צה"ל, אז לא תשמעי את החיילים מדברים פוליטית. אני מקווה שלא רק לוחמי צה"ל מבינים את זה אלא גם האויבים שלנו מבינים שיש כאן ממשחלת ימין חזקה ותקיפה, שתחזיר את הביטחון כאן, שלא ימשיכו לנהוג מולם ברפיסות. מי שפוגע בחיילי צה"ל, ביהודים ומתיישבים ייתן את הדין הזה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm