ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, העניק היום (רביעי) ראיון ראשון מאז הבחירות, לעיתונאית האמריקאית בארי וייס מאתר "קומון סנס". בראיון מרגיע נתניהו את הביקורת העולמית על הקואליציה המסתמנת.

"מדיניות הממשלה תיקבע ע"י הליכוד ועל ידי. היו הרבה נבואות זעם בעבר לגבי הממשלות שלי ואף אחת מהן לא התגשמה. אני שמרתי על הדמוקרטיה הישראלית. ישראל לא תנוהל לפי חוקי התלמוד. לא נאסור על קיומם של ארגוני להט"ב. נישאר מדינת חוק", אמר נתניהו.

בהמשך התייחס נתניהו לביקורת העולמית על מדיניות הממשלה החדשה, והחשש שהביעו כי מפלגות הימין הקיצוני יחזיקו במשרד הביטחון: "אני אמרתי להם שזה לא יקרה. זה קו אדום - משרד הביטחון בידי הליכוד. שליטה במשרד הביטחון אינה רק ליירט טילים, אלא גם להכריע לגבי מדיניות שעשויה להבעיר את השטח. אני רוצה להימנע מכך. יש לנו קשר עמוד עם ארה"ב ועם שאר הדמוקרטיות המערביות, גם אם לפעמים יש לי ביקורת על העמדות שלהן".

עוד אמר נתניהו בראיון כי הוא מעוניין בביצוע רפורמה משפטית, אך הוסיף: "לא נפגע בזכויות המיעוטים. לא אתן לזה לקרות".

בהמשך מתח נתניהו ביקורת על הנשיא האמריקאי לשעבר, דונלד טראמפ, שפגש בסוף השבוע האחרון מכחישי שואה: "ההחלטה של טראמפ להיפגש איתם לארוחת ערב היתה שגויה ולא במקום. אני חושב שזו היתה טעות. הוא לא היה צריך לעשות את זה. הוא היה תומך גדול של ישראל ואני מעריך את כל מה שהוא עשה עבור ישראל. הוא עשה טעות ואני מקווה שהוא לא יחזור עליה".