לקראת הקמת ממשלת נתניהו: ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ תוקפים רבות במהלך הימים האחרונים את הממשלה המיועדת, זאת על רקע האירוע בחברון והביקורת כלפי התנהלות חבריה. 

גנץ לנתניהו: "אתה יודע מה תוצאותיה של הסתה, אל תכשיר את השרץ"

חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) שוחח הערב עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, התייחס לדברים ותקף את לפיד: "זה הזוי, אנחנו צריכים להצטער בפני לפיד שלא הקמנו את ממשלת פלסטין השנייה? אם היו קוראים מוחמד לאחד השותפים שלנו זה היה יותר טוב? זו צביעות לשמה לבוא להתלונן על משהו שלא קיים, על משהו שמראש הם חושבים שזה לא יתאים להם".

עוד הוא הוסיף כי "הסיפור הזה נראה לי לא רציני, זו הסתה ברורה מה שהם עושים. זה לא נכון ולא מתאים. לא נולד התינוק ואתה שואל אם הוא כושי או לבן. אנחנו קוראים לשוויון, ומחברים בין כל חלקי עם ישראל. אנחנו צריכים להילחם על הדמוקרטיה, גם בנשק אם צריך".

הוא ביקש "להחזיר את הצביון היהודי לעם ישראל", לטענתו: "צריך להחזיר את הצביון היהודי לעם ישראל - מה קרה לנו? מה קרה בשנה האחרונה? אנחנו נדאג גם למיעוטים. כל הזרמים נמצאים בליכוד, יהיה שיוויון ואנחנו נפעל למען הערבים אתה קורא לזה, אבל לא לטובת המחבלים. יש כאלה שהצטלמו עם חמאס ואז הגיעו לכנסת, מה הבעיה של לפיד? איפה הבעיה שלו"?.

כמו כן, תקף ואטורי את שר הביטחון: "למה הוא התעורר? כי הוא לא מוזמן לממשלה. הוא אומר דבר אחד ועושה משהו אחר. הוא אומר שמילים גורמות לרצח, ומה הוא עושה? הוא מתיר את דמו של נתניהו ואומר שהוא פוגע בצה"ל"?.

בנוגע לאירוע בחברון, טען ואטורי כי יש לתת גיבוי לחייל. עוד הוא התייחס לדברי נתניהו שהתפרסמו מוקדם יותר: "יש חשש כזה כי השותפים בשמאל אומרים לעולם להיזהר מהקיצוניים. אנשים שמאוד חרדים למדינת ישראל ולהגנתה - לא קיצוניים. אני חרד למדינת ישראל. זה לא אומר שאני קיצוני".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM.