חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר שוחחה היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על דיון ההוכחות בתביעת הדיבה ההדדית שלה ושל יאיר נתניהו, שמהר מאוד הפך ל"הצגה הכי טובה בעיר" כשנתניהו איבד את שלוותו וקילל את שפיר באולם בית המשפט: "כזה זלזול בבית המשפט לא חשבתי שאני אראה בחיי".

סערה בדיון בתביעות ההדדיות: יאיר נתניהו הוצא מהאולם וקרא לעבר סתיו שפיר "כלבה"

בפתח דבריה סיפרה שפיר על החוויה ואמרה: "בוא נגיד שהייתי מעדיפה לצפות בהצגות אחרות. זו חוויה שאף פעם לא נעימה כי אתה זוכה לשמוע את השקרים והרפש בגינו תבעת שוב ושוב. יש בזה חסרונות גדולים, אבל אחרי שהוא מפיץ את הרעל בצורה שיטתית ופוגע בי ובאנשים אחרים החלטתי לשים לזה סוף. אני חושבת שלאלימות מילולית כזו יש השלכות ועוד מתקפות ברשת, בעיקר נשים וגם אחר כך לאלימות ברחוב ובכלל בשיח. זה מסוכן, אנחנו נותנים לזה לעבור בשקט, אבל זה לא עובד ככה. הוא משפיע מאוד כמו שאנחנו שומעים ולדברים כאלה כשמישהו משתמש בכוחו הציבורי בכדי להשפיל אחרים זה צריך להפסיק".

כשנשאלה על סכום התביעה אמרה כי "אני יכולה להבטיח לך שנעשה בסכום התביעה שימוש על מנת לעצור את האלימות ברשתות, אבל גם מעבר לזה. אני ראיתי את ההתנהלות שלו בבית המשפט ונדהמתי. כל אדם שמגיע לבית המשפט יש לו יראת כבוד כלפי המוסד הזה - הוא הגיע באיחור, הניח רגליים על הספסל, והתחיל לקלל את האנשים באולם, איים על השופט ושלח לעברו אזהרות. הוא איים על הכתבים שהיו באולם כי הם שאלו אותו שאלות. כזה זלזול בבית המשפט לא חשבתי שאני אראה בחיי".

לסיום נשאלה אם היא מתכננת חזרה לפוליטיקה והשיבה:  "כרגע אני מנהלת מרכז שהקמנו לטובת צעירים עם צרכים מיוחדים ואוטיזם".

פרקליטו של יאיר נתניהו: "יש פה עלם צעיר שנולד לתוך בלע"

בהמשך התוכנית עו"ד יניב לנקרי, המייצג את יאיר נתניהו במשפט, שוחח גם הוא עם כספית ואלדד והגיב לדבריה של שפיר. 

"קודם כל אני רוצה להאמין שהריאיון הזה מפה ימשיך להיות שוויוני מהסיבה הפשוטה שתביעה עצמאית כנגד חרצובות לשונה של סתיו שפיר, כנראה שכחתם, בתחקיר זה נבלע לכם. מילים כמו חלאה, מטרידן, שקרן, וגזען, שבגינן, בגין אותן המילים היא נתבעה אני רואה שדי נוח לשכוח מזה. נוח לצייר את יאיר כחסר רסן וכיוצא בכך.

הוא טען  כי "מה שקרה אתמול הוא כמעט הפוך ממה שסתיו, הגברת שפיר, ציינה. למעשה, אני חושב שבית המשפט עשה נכון והוא פסל כמעט כל שאלה שנייה שנשאל מר נתניהו - ניתן לבדוק את זה כשיצא הפרוטוקול. כיוון שאותה שאלה שנשאל כוונה לערוצי התקשורת ולא באמת בכדי ללבן את התיק".

"אגב, גם כשאני שאלתי על דוכן העדים את סתיו 'תסבירי לי איפה הדיבה' היא גלגלה עיניים ובית המשפט אמר פה בתבונה 'תשאירו את זה לסיכומים'. אנחנו חושבים שכל התביעה הזו נעוצה באיזה רצון של סתיו שפיר להישאר איפשהו על הגלגל הפוליטי. היא לא הייתה עושה את זה אם לא היו לה מקורות מימון לכך".

הוא התנהג בצורה לא מקובלת בבית המשפט וההתנהגות הזו יכולה לחזק אצל השופט את התחושה שסתיו שפיר צודקת. 
"צריך להבין את כל הקונטקסט. יש פה עלם צעיר, הוא עדיין צעיר, זה בחור שנולד לתוך בלע שמופנה כלפי אביו ואמו. אני מדבר ברמה אישית לא ביקורות ציבורית. לכן, אני חושב שצריך להבין את הכל. הוא אמר בצורה מאוד ברורה 'שופכים את דמי'. הרי מה קרה? היא צייצה על אבנר, בחור שנחבא לכלים, הוא הגיב לה, וזה התלהט. יש לנו שופט נהדר שיעשה דין. נאמרו דברים שאולי לא במקום אבל הם בטח היו מתוך כאב אישי". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm