לאחר קרב ההכפשות שניהלו ביניהם בנו של ראש הממשלה המיועד יאיר נתניהו, וחברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, שהגיע אף לבית המשפט, פרסם הערב (רביעי) נתניהו התייחסות נוספת להשתלשלות הדברים, והמשיך לתקוף בחריפות את שפיר. 

"לפני כשנה וחצי היא כתבה על אחי ואבא שלי פוסט מכפיש. אני הגבתי לה. היא הגיבה לתגובה שלי. היא ירדה לפסים אישיים וכתבה עלי לשון הרע ודיבה. אני בתגובה החזרתי לה באותו מטבע, רק בלי מילת דיבה. שפיר החליטה לתבוע אותי תביעת השתקה למרות שאין מילה אחת שכתבתי לה בתגובה, עליה ניתן להצביע כדיבה", פתח נתניהו את דבריו. 

עוד הוא ציין כי "אני תבעתי אותה תביעה נגדית על לשון הרע שהיא כתבה כלפי, והצבעתי על המילים המדויקת שלא ניתן לחלוק עליהן שהן מהוות דיבה ולשון הרע. לסתיו שפיר אין שום בעיה לממן תביעת השתקה חסרת כל בסיס. עלויות של בית משפט יכולות להגיע למאות אלפי שקלים לאדם (במיוחד אם אדם מפסיד). אבל כנראה שלא אכפת לה. היא נשואה למליארדר. בשבילה זה כמו כסף למסטיק".

הוא תקף אותה בחריפות: "שפיר קיבלה את מה שהיא רצתה לכאורה -קרקס תקשורתי, אור זרקורים וכתבות מפנקות ומלטפות מתקשורת השמאל, וזאת לאחר שהיא כבר שנתיים לא חברת כנסת ולא נמצאת באור הזרקורים וכבר נשכחה מהתודעה הציבורית".

הוא ניסה להסביר את הרחקתו מאולם בית המשפט: "דיון אתמול היא ניצלה את העובדה שלא ניתן לתבוע על דברים שנאמרים בבית המשפט, ופצחה בנאומי הכפשה ורצח אופי כלפיי. אני לא יכולתי לשאת זאת ולכן הגבתי לדבריה. השופט אמר שהנוהל הוא שאסור לדבר תוך כדי שהצד השני מדבר ולכן הוציא אותי מהאולם. מתוך סערת רגשות, כאשר יצאתי, סיננתי לעצמי מילה כלפיה, שחשבתי שאיש לא ישמע". 

עוד הוא תקף את התקשורת ואת ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: "יש לציין שגברת סתיו שפיר הפמיניסטית הדגולה, הקימה לפני כשנתיים מפלגה ביחד עם אהוד ברק, חברו ואיש סודו הקרוב של ג׳פרי אפשטיין, אשר הורשע בפדופליה ובסחר בילדות, כולל כאלה בנות 14. אני כבר רגיל לסטנדרטים הכפולים והצבועים של תקשורת השמאל. הם מבצעים בי רצח אופי מאז שהייתי ילד".