בן כספית וינון מגל סקרו היום (חמישי) בתוכניתם ברדיו 103FM את שלל החדשות העדכניות בזירה המדינית והפוליטית. בתחילת שיחתם, השניים התייחסו לנאום שראש הממשלה היוצא יאיר לפיד נאם בטקס האזכרה לבן גוריון, בו אמר: "מבקש את סליחתך על מה שקורה פה".

"באתי לפה להתנצל בפניך": הנאום הסוער של לפיד בטקס לזכר בן גוריון

ינון תקף את בן: "למה אתה מרגיש צורך להגן על האבלים שלו? על השטויות שהוא מוציא מהפה? על כך שהוא כל הזמן אמר 'אנחנו והם'? מה הוא מבלבל את המוח? כל היום מקשקש".

הוא המשיך: "הזקן משדה בוקר, ממש, יאיר לפיד - מה, יהיה לו גם צריף בנגב? ומי הוא בכלל שידבר אל בן גוריון ויבקש ממנו סליחה? איך הוא הפך לראש ממשלה? איך קרתה התקלה ההיסטורית הזאת? איפה הוא ואיפה בן גוריון? הוא היה ארבעה חודשים ראש ממשלה מבלי שאף אחד בחר בו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כספית השיב בנחרצות: "אני לא הגנתי עליו, אתה משקר. ולגבי ה'אנחנו והם', כן - אני חושב שהייתה ללפיד כוונה אמיתית לפעול למען האזרחים כולם, אבל זה נכשל. זאת, כשבצד השני משקרים ומסיתים, עוברים את כל הקווים האדומים - בן גוריון מתהפך בקברו בסלטות".

"לפיד היה ראש ממשלה מצוין ובנט אף טוב ממנו", כספית סיכם. "הם עשו טוב יותר ממה שהמשיח שלכם לא עשה, כשהוא רק קלקל במהלך השנים שלו כראש ממשלה. אף אחד כבר לא מאמין למילה אחת שהוא אומר, אבל אנחנו, בניגוד אליכם, מקבלים את החלטת הבוחר".