בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו למינוי המיועד של ח"כ אבי מעוז לסגן שר במשרד ראש הממשלה, אשר יהיה אחראי בין היתר על היחידה לשיתופי פעולה רב מגזריים והיחידה לתוכניות חיצוניות וקידום שותפויות, אשר היו קודם לכן במשרד החינוך.

המרד נגד אבי מעוז מתרחב: יותר מ-50 רשויות כבר הודיעו שלא ישתפו פעולה
יש עתיד נגד אבי מעוז: לפיד הודיע על פתיחת קו חם להורים מודאגים

ינון: "נתניהו אמר שהוא סגן השר והוא מחליט. כל היחידה הזאת הן המלצות למנהלים, ירצו יכניסו, לא ירצו לא יכניסו, יש שם אלפי תוכניות, כל מנהל עושה מה שהוא רוצה. אם מעוז יעיף מהרשימה כל מיני תוכניות פרוגרסיביות של הנרטיב הפלסטיני או כל מיני להט"ביות לילדי בית ספר יסודי, שיעיף את זה, ונורא חשוב לחולדאי להעביר את זה לילדים, שישלם מכספו, מה הבעיה? מה עשיתם טנטרום?"

בן: "השבוע יועציו של נתניהו ניסו להוריד את הלהבות. האיש הזה לא מייצג אפילו מנדט, היחיד שהוא מייצג אותו הוא הרב טאו, הם שחררו את השד מהבקבוק ושיהיה להם בהצלחה עם זה".

ינון: "ביבי הביא ציטוט היסיטורי שלא היה מדויק, איזה יופי. כמה אתם מגוכחים. תגיעו לשמינית מקרסוליו בידע האינטלקטואלי שלא, 1 חלקי 100 תגיעו. מה אתם רוצים? אתם רוצים תלמדו, אתם לא רוצלים אל תלמדו. מבלבלים את המוח עם אבי מעוז. אנחנו ניצחנו, אבי מעוז אחראי על התוכניות. אם שם תוכניות שלא מוצאות חן בעינינו הם יעופו החוצה, מה אתם מקשקשים כל היום? לפיד ממריד. זה כמו שהוא עשה עם הקורונה. שנה וחצי ראש ממשלה הוא דיבר גבוהה גבוהה".

בן: "לי אין את שיגעון הגדלות שלך, אני לא חושב שאני מנהיג, יפה או מועמד למשהו. כשאני חושף את דבריו לא צריך להשוות אותו אליי אלא לראשי ממשלה".

ינון: "איפה מישהו אחד בשנה וחצי האחרונות המריד?".

בן: "שברת את שיא הגיחוך של עצמך. אתם אומרים הרבה דברים. התוכניות האלה, בסוף ראש העיר קובע, אין פה שום המרדה. ההמרדה זה מה שעשיתם שנה ורבע, לא הכרתם שנייה אחת בלגיטימיות של הממשלה. אתם גמל שלא רואה את ארבע הדבשות שלו".

ינון: "הבאת כל מיני צעקות, הוא עוד לא נכנס לתפקיד יו"ר האופוזיציה וכבר קורא לראשי ערים לא לשתף פעולה עם השלטון. ואתה עוד אומר שאני מגוחך? זה אדם בלי שום אחריות לשום דבר שיוצא לו מהפה. איך אדם מעיד על עצמו? זה כמו בנט שכל דבר שהוא אמר הוא עשה הפוך. אחרי זה אתם מתפלאים למה הפסדתם? אלה האנשים שמנהיגים אתכם? זה מה שיש לכם להביא?".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM