בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו להקמת הממשלה החדשה על ידי נתניהו. תחילה, דנו השניים בנוכחותה של חברת הכנסת החדשה בליכוד טלי גוטליב, שעוררה כמה סערות, וביניהן טענה כי "בית המשפט העליון מבטל חוקים בחוסר סמכות" וכן אמרה שתפעל לפיטורי הפרקליטים שליוו את תיקי נתניהו.

עורכת דין בכירה תוקפת את טלי גוטליב: "צריך לפתוח לה תיק פלילי" 
ח"כ טלי גוטליב תוקפת: "בית המשפט העליון מבטל חוקים בחוסר סמכות"

ינון: "הליכוד היא מפלגה עם הרבה דברים, הם יכולים להיות שונים ומנוגדים. גם דיסטל ליברלית, גם אוחנה. חפרתם זה לא ייאמן. אתה מעלה פוסטים של מישהי במקום 20 ומשהו, בפוסטים ישנים של טלי גוטליב. זה לאן שהגעתם. זה המצב".

בן: "כי היא חלון הראווה שלך עכשיו, תביט בו ותראה את עצמך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לאחר מכן, התייחס בן לעניין ביטול לימודי הליבה בחברה החרדית, ואמר: "זאת תהיה בכייה לדורות, הנכדים והנינים שלנו לא יסלחו על זה".

ינון: "איזה מן סוג של כפילות ערכית מתבטאת בדבריך כבודו? כך לא מתנהגים. אם אתה רואה את רה"מ תגיד לו שזה לא יפה, זה פשוט לא נכון".

בן: "לא שמעת את המילה כפייה לשנייה אחת. היה עכשיו מתווה שהציע לכל מערכת החינוך החרדי תמריצים. אנחנו לא רוצים לכפות על החרדים כלום, אנחנו לא רוצים שהמדינה תיהרס ותישמט. הדאגה בקרב ראשי זרועותך הביטחון מהקמת הממשלה הזו היא דאגה שלא נתקלתי בה אף פעם בקריירה של 36 שנה, והמבין יבין".

ינון: "לא הבנתי. מה זה הדאגה בקרב קצינים מהממשלה החדשה?".

בן: "אני חושב שהסברתי את זה טוב. מהקיצוניות והכיוון אליו הולכת הממשלה מבחינת פירוק המשרדים. הדאגה משותפת לכל בכירי מערכת הביטחון הישראלית". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM