חבר הכנסת דודי אמסלם ('הליכוד') צייץ היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לביקורות שנשמעו מטעם חברי מפלגתו כלפי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, והכחיש את השמועות בגין יריבות פנים מפלגתית. 

הקלטות ישראל כ"ץ נחשפות: כך נתניהו מחלק את התיקים בליכוד
"נתניהו מפחד": חבר הכנסת ביטן במתקפה חריפה על ראש הממשלה המיועד

"לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך שיעות, כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד", רשם. 

כזכור, חבר הכנסת דוד ביטן, התראיין במהלך סוף השבוע בערוץ 12 ותקף את נתניהו על ניהול המשא ומתן הקואליציוני. "נתניהו רצה שיהיו הרבה שרים מהליכוד, על מנת שבתוך הממשלה, הוא יוכל לקבל החלטות שהן בסופו של דבר החלטות ממשלה, והן אלו שמזיזות את העגלה. מה התוצאה? ויתרנו על המון תיקים, במיוחד החשובים. גם בתוך התיקים שלנו שקיבלנו, נתנו נתח. זה לא רק לסמוטריץ', אלא גם לאגודת ישראל וש"ס. גם בכנסת ויתרנו על רוב הוועדות החשובות", טען ביטן. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בנוסף, בהקלטות שפורסמו בחודש שעבר של חבר כנסת נוסף מהליכוד, השר לשעבר ישראל כ"ץ, נרמז על הקמתה של סיעה בתוך סיעה במפלגה: "אני מתאים, אין לו סיבה לא לרצות אותי. אני אדם עצמאי, אבל יודע לתאם ונותן את הכבוד, במובן שהוא חייב, בראייה, אז יש לי סיעה תראי, אני חלק מסיעה, איך הוא אמר לי פעם כשרצה לקחת לי את התחבורה - 'תקים סיעה' אמרתי: יש סיעה הייתי אני, דודי אמסלם, דוד ביטן, ז'קי לוי, ואברהם נגוסה. מיקי זוהר שיחק, בא הלך וזה. ולכן הוא לא לקח לי את תיק התחבורה. אני היום עם דודי וביטן ומאי גולן וניסים וטורי", נאמר בהקלטה.