סדק בגוש הימין? השר המיועד לביטחון פנים איתמר בן גביר, תקף היום (שני) את התנהלות הליכוד, לאחר ההסכם הקואליציוני שמפלגתו חתמה עמם, זאת במהלך הצהרה שקיים בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית בכנסת: "לצערי, בימים האחרונים אני שומע גמגומים בהקשר להסכמים ולמה שנחתם וסוכם. יש פרק של אידיאולוגיה, פרק של עקרונות. ישבנו בחדרים סגורים וסוכמו דברים ופתאום יש גמגומים, מבין שזה אולי לחץ של התקשורת, או אולי סיבה אחרת".

בכיר לשעבר במשטרה מעריך: קצינים בכירים יפרשו בשל מינוי בן גביר?
מתיחות בקואליציה המתגבשת? שיחת הצעקות של בן גביר ונתניהו  

"מה שברור שבחדרי המו״מ שמעתי זמרות שונות - זמירות שמעמידות את היכולת שלנו להתמודד עם הדברים", ציין והוסיף: "לקחנו על עצמנו את המשימה המורכבת והמיוחדת, ולשם כך דרשתי וקיבלתי תפקידים וסל כלים כדי להתמודד, לתת ללוחמים לנצח".

איתמר בן גביר ואביו של החייל שנשלח לעשרה ימי מאסר, ללא

עוד הוא הוסיף כי "ישראל ניצבת בפני אתגרים רבים - מערב פרוע דרום, טרור חקלאי, פשעים בירושלים, אירועים שמזכירים תקופות אפלות בהיסטוריה. פוגעים ביהודים כי הם יהודים". 

הוא הבהיר את דרישתו בנוגע לוועדת השרים לענייני חקיקה, על מנת להבטיח את מימוש מדיניותו: "דרשתי מעמד מחייב בוועדת שרים לענייני חקיקה, שיאפשר לי לוודא את מימוש היעדים הלאומיים הללו. הדרישות הללו הן דרישות מהותיות, בסיסיות ועקרוניות ורק זו הדרך להקמת ממשלת ימין מלא מלא".

עם תחילתה של ישיבת הסיעה, מסר בן גביר: "בפתח הישיבה אני מבקש לציין כי מכבד אותנו בנוכחותו חוסן פרו היקר, שבנו טירן ז"ל נחטף בעודו חי ומנתקים אותו ממכונות ההנשמה".

"כולנו מחוייבים לעדה הדרוזית ואני רוצה להגיד לך, שאנחנו כאן בחדר הזה תמיד אומרים שיש בינינו לא רק ברית דמים, אלא גם ברית חיים, ומדינת ישראל לא יכולה לעבור בשתיקה על הפשע, על הרצח הנתעב הזה", הוסיף.