על רקע המשא ומתן הקואליציוני בין ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, למפלגות גוש הימין, החלו לחשוש בגוש השמאל ממינוי השרים המסתמן ומהאג'נדה הדתית שברצונה לקדם. על כך, חברת הכנסת מיכל וולדיגר, שוחחה הערב (שני) עם אריה אלדד ובן כספית ב-103FM. כמו כן, הביעה את דעתה על היחידות המעורבות בצה"ל.

בפתח דבריה, אמרה חברת הכנסת וולדיגר: "אני בהחלט חוששת מאיך שהתקשורת והצד השמאלי של המפה מייצג אותנו, כחשוכים. להציג את הכל כשחור, נורא ואיום, ושהולך להיות קטסטרופה, זה פשוט בעיניי מצער מאוד. אני לא אשב ואתנצל כל יום כי אני חושבת שאנחנו הולכים לעשות דברים טובים. אמשיך ואילחם למען החברה בישראל ולא משנה אם הוא שמאל או ימין".

לדבריה, "דווקא אנחנו פתוחים לכל דעה, הם בהחרמות. אני אישה ובתור היותי אישה אני דואגת לכולם. קידמתי דברים גם של נשים וגם לא של נשים. באתי לעשות פה יותר טוב".

לאחר מכן, התייחס לנושא גיוס נשים ליחידות השדה בצה"ל: "צה"ל מטרתו הוא לנצח ולהגן עלינו, זה לא ניסויים חברתיים. צעירה שבחרה ללכת לצה"ל, היא צריכה לקבל את כל המוגנות. חושבת שנשים יכולות להיות ביחידות שדה, לא בעד יחידות מעורבות, אני חושבת שזה מחליש את צה"ל. גברים בנויים אחרת פיזיולוגית אחרת מנשים. נשים יכולות לעשות מה שהן רוצות, השמיים הם הגבול. אף אחד לא יהפוך שום דבר".

עו"ד ינור ברטנטל ועמיחי ויינברגר, המייצגים את העותרות בבג"ץ הסיירות מסרו: "חברת הכנסת וולדיגר טועה. העוצמה של צה"ל נמצאת בשילוב של הגברים והנשים הטובים ביותר ביחידות החוד, ללא כל הבדל מגדרי. ההוכחה לכך היא גיוס נשים כטנקיסטיות למרות אמירות דומות בעבר כי אין שום סיכוי להצלחה. אנחנו מאמינים כי שילובן של נשים בכל יחידות צה"ל הכרחי למדינת ישראל וליכולת שלה להגן על עצמה מפני אויביה".