הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, קיים ריאיון בכאן ב', והעביר ביקורת קשה על ממשלת נתניהו המסתמנת: "נתניהו מוכן לשלם כל מחיר על מנת לחלץ את עצמו משיני בית הסוהר. כדמוקרט אני מקבל את תוצאות הבחירות, גם אם אני לא שמח מהן, אבל קבלת התוצאות לא שוללת את זכות המחאה".

החוק הצרפתי יקודם? בכיר בציונות הדתית רומז מה צפוי לנו בכנסת הקרובה
"לא מסוגל לעמוד בלחצים": בעוצמה יהודית ממשיכים לתקוף את נתניהו  

"כל אחד מחוקק חוקים על שמו, כנראה שהם זקוקים לחוק כדי להתחמק מדבר בלתי סביר שעשו", הוסיף ותקף: "יש כתובת אחת לכל האוס, וזה הנאשם שמיועד לתפקיד ראש הממשלה. הוא נוהג מבחינתי כמו נאשם נמלט שמתנקש ברכבי המשטרה שמנסים לחסום את דרכו, ובסוף יוצא מהדלת וירוץ בשדות עד שהוא ילכד". 

"אם נתניהו לא יתעשת יהיה פה מרד אזרחי, לא יתכן שממנים שרים עבריינים לנהל אותנו. אני לא מבין את הסולם המוסרי והערכי שלפיו רוצים לפעול. יש ארבעה ראשי מפלגות שחברו לנאשם ולא שירתו בצבא. אבל הם אלה שישלחו את חיילנו להגן עלינו. הם מוכנים שנתיז את דמנו בשביל שהם ימשיכו להשתמט", הוסיף. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קטע מתוך הריאיון של ראש הממשלה היועד נתניהו. באדיבות דוברות הליכוד

הוא חזר לתקוף בחריפות את נתניהו: "הנאשם נתניהו נושא באחריות ל'חארדיסטן' שאנחנו הולכים לראות. מה ההבדל בין משמרות הצניעות של החרדים לאלו באיראן? אין שום הבדל. מה ההבדל בין אייתולה דובר פרסית לדובר עברית? אני לא בא בטענות לסמוטריץ' ולבן גביר, הם זיהו את פוטינציאל הסחטנות שאפשר להפעיל על איש סחיט. לא טובת מדינת ישראל עומדת לנגד עיניו". 

על התנהלות הקואליציה היוצאת, אמר: "גוש השינוי הפסיד את הבחירות בגלל התנהלות רעה. אנחנו רואים שאחד פעל כנגד השני, והם פעלו כמקשה אחת. בעניין הזה צריך לקנא וללמוד מהליכוד איך הם נאמנים ועומדים מאחורי המנהיג שלהם, וזה ייאמר לזכותם".