המשא ומתן הקואליציוני: ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ערך היום (רביעי) סבב פגישות עם בכירי הליכוד, בנושא חלוקת התיקים בממשלה העתידית. לצד זאת, נתניהו לא הודיע לאף אחד מחברי הכנסת על ההחלטה הסופית ויעשה זאת רק בשבוע הבא. 

בתוך כך, זו חלוקת התפקידים המסתמנת בליכוד - נכון לעכשיו מסתמן כי יריב לוין יכהן כשר המשפטים, אלי כהן מתלבט בין חינוך לתחבורה, בעוד מירי רגב מיועדת לחינוך. כמו כן, דודי אמסלם ימונה ליו"ר הכנסת, ויואב גלנט יכהן כשר הביטחון, כך לפי הפרסומים.

ביטן תוקף: "נתניהו אמר שימנה 18 שרים - שיטה להשתיק את הליכוד"

יחד עם זאת, מפלגת הליכוד מיהרה לסייג וטענה כי לאחר שיחות שערכו חברי הכנסת מהליכוד עם יו"ר המפלגה נתניהו, נאמר כי "הפירסומים על הבטחות לתפקידים אינם נכונים. בשלב זה, ראש הממשלה המיועד נתניהו רק שומע ומקשיב לחברי הכנסת של הליכוד". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כאמור, ש"ס היא המפלגה האחרונה שטרם חתמה עם הליכוד על נספח התפקידים. ש"ס דורשת תיק נוסף, חמישי, וכן את תפקיד סגן יו"ר הכנסת. הצפי לחתימה על נספח התפקידים הוא עד סוף היום. בליכוד ובקואליציה המתגבשת מעריכים כי תינתן ארכה למלאכת הרכבת הממשלה, אם כי לא ברור מה יהיה אורכה. בינתיים, הנשיא הרצוג טרם קיבל פנייה להארכת המנדט עבור נתניהו.

בסקר שנערך ב-"מעריב אונליין" ובו הצביעו קרוב ל-6,000 גולשים, נקבע כי המועמד המוביל שהגולשים מאמינים כי יקבל את תפקיד יו"ר הכנסת הוא ח"כ דודי אמסלם, שזכה ל-35.3% מהקולות. אחריו דורגו, לפי הסדר, חברי הכנסת יואב קיש שזכה ל-17.8%, דני דנון שקיבל 17.2%, אמיר אוחנה שזכה ל-17.1% ואופיר אקוניס שהשיג 12.6% בלבד.