המאמצים להקמת הממשלה: המגעים להקמת ממשלת נתניהו הבאה נמשכים, והלילה חלה התקדמות משמעותית בנושא, לאחר שנחתם הסכם התפקידים בין הליכוד לש"ס. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לקשיים במשא ומתן הקואליציוני.

"כל מי שחי בישראל בשלוש השנים האחרונות רואה שזה לא כל כך פשוט להקים ממשלה, אפילו כאשר יש לך 64 חברי כנסת. גם כשהקמת ממשלה זה לא אומר שאתה מצליח להעביר דברים בכנסת", ציין.  

הוא נשאל בנוגע להתנגדותו של פרופ' דרשוביץ לפסקת ההתגברות: "פרופ' דרשוביץ הוא אחת הדמויות שבזכותן הלכתי להיות עורך דין, אני מעריך אותו מאוד, גם שוחחתי איתו כמה פעמים. עם כל הכבוד, אני חולק עליו בנושא הזה ואני לא לבד בנושא הזה. יש משפטנים רבים בישראל ובעולם, שמכירים את המערכת הישראלית יותר טוב מפרופ' דרשוביץ". 

עוד הוא הוסיף כי "מותר שתהיה מחלוקת ואגב אני חושב שבנושא הזה של היכרות עם מערכת המשפט, יש דברים שהוא לא יודע וזה בסדר. אבל יש בישראל פרופ' חתן פרס למשפט, מומחה בינלאומי, פרופ' דניאל פרידמן, שניסה לקדם רפורמות בנושא".

הוא טען כי נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק תמך בפסקת ההתגברות, והוסיף: "מדובר על רצון בשליטה פוליטית, אני אדם פוליטי, קיבלתי את אמון הציבור כדי לקבל שליטה פוליטית במדינת ישראל, כך זה עובד. לעומת זאת, אותם אנשים שלא נבחרים, לא קיבלו את אמון הציבור, הפסידו בבחירות על עמדתם, ומנסים באמצעים לא דמוקרטיים לכפות את עמדתם דרך מערכת המשפט. זו בדיוק הבעיה. הם מנסים לדלג על ההליך הדמוקרטי".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.