ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נמצא בימים האחרונים שוב בעין הסערה, זאת לאחר שהגיש תביעות דיבה כנגד מספר אנשים שדיברו כנגדו במהלך כהונתו. הערב (חמישי) התייחס לדברים בחשבון הפייסבוק שלו: "בשנה וחצי האחרונות מכונת הרעל הפעילה נגדי, נגד משפחתי וחבריי שורה של קמפיינים נבזיים ושקריים".

לטענתו, אחד הקמפיינים היותר מכוערים היה לציירו כלא יהודי. "הטילו ספק ביהדותו של אבי-מורי, ג’יימס יעקב בנט ז״ל, והציגו את אמי מירנה-לאה כאשה שנולדה כביכול גויה, והתגיירה שלא כהלכה. מטרתם היתה לחבר זאת לסיפור הגדול שאני מוסר את המדינה לידי חמאס וגדולי אויבנו".

"באותו הזמן, אמי הטובה (אשה שאני מעריץ) התקשרה אליי במצוקה וסיפרה לי שעוד ועוד אנשים, כולל חברות שלה (!) פונים אליה עם ספקות לגבי יהדותה. אני זלזלתי בקמפיין כי חשבתי שזה כל כך מופרך ומי יאמין לזה. גם הייתי עסוק מעל ראשי בניהול ענייני המדינה ואמרתי לאמא להתעלם. שגיתי", הדגיש.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

רה"מ היוצא נפתלי בנט בנאום פרישה: "הוכחנו שיש טוב משותף" (צילום: ערוץ הכנסת)

לדבריו, קמפיין זה, וגם האחרים, תפסו אחיזה רצינית בקרב מאות אלפי ישראלים טובים. "מכונת הרעל הצליחה. מיליוני ישראלים האמינו לשקרים. לראייה תוכלו לראות במילוי האוטומטי בגוגל".

בהמשך הפוסט, פירט ראש הממשלה לשעבר את העובדות לדבריו. "משפחתה של אמא, מצד אביה ארווין-ישראל לפקוביץ׳ נרצחה כולה בשואה. מצד אמא שלה, משפחת בורושנסקי נרצחה כמעט כולה. בלשכת ראש הממשלה תליתי ריקמה מיוחדת שהכינה בת דודתה של אמא, צילה, נערה מפולין שאח"כ נרצחה עם אחיה והוריה בתאי הגזים".

"אני יהודי גאה. הוריי יהודים גאים וכך אבות אבותיהם. הוריי חינכו אותי לאהבת היהדות, לשמירת מצוות, ולאהבת עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. זה הזוי שאני נדרש לכתוב זאת בכלל", הוסיף.

עוד כתב: "כואב לי לחשוב על הפגיעה בשמו של אבא ז״ל אשר טס במיוחד לארץ כדי להילחם ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים. ואמא, האשה הכי טובת לב, ציונית, יהודית, שחינכה אותנו לעשיית חסד ואהבת הארץ - סליחה אמא".

"הייתי צריך לפעול מיד. אז כעת אני פועל. כולנו יחד, מימין ומשמאל חייבים להתאמץ לשמור על לשוננו, על המקלדת שלנו. אין לנו ארץ אחרת", סיכם.