השר המיועד לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והגיב לכך שהיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, צפויה להתנגד לנוסח הצעת החוק לתיקון פקודת המשטרה שיזם. "תוך יום יש התנגדות? אין ישיבות אצלה במשרד", תקף.

למרות המתיחות: מפכ"ל המשטרה הגיע לאירוע בת המצווה של בתו של בן גביר
"מודיעים בצער על לכתה של משטרת ישראל": המודעה שהופצה בקבוצת הווטסאפ של בכירי המשטרה לשעבר

"שרים בממשלה אמרו לי שהיא נגדנו, לא רציתי להאמין", הוסיף, "אבל אני רוצה למנוע ממני לבצע מדיניות? בכל מדינה דמוקרטית השרים קובעים את זה". בן גביר ציין כי הוא מאוכזב מהיועמ"שית עמוקות: "ההתנגדות היא בגלל אג'נדה, היא כנראה מאוד שונה וזה בסדר אבל היא צריכה לזכור שהיא יועצת".

לדבריו, "בניגוד לחבריי שחלקם כבר אמרו שצריך לפטר אותה, אמרתי שנשמע ונבדוק. האירוע הזה גורם לי לחשוב שמה שאומרים עליה הוא נכון. אני מאוכזב, בהחלט יש כאן אג'נדה וזה חמור מאוד בעיניי, אני גם רוצה לשוחח אותה ולהכיר אותה. אשאל אותה למה היא לא פועלת כיועצת? היא אמורה לייעץ. במשטר דמוקרטי השר צריך להכתיב את המדיניות. מה לא מובן כאן? מה אני לא פועל לפי חוק?".

גלי בהרב מיארה (צילום: אבשלום ששוני)
גלי בהרב מיארה (צילום: אבשלום ששוני)

בתגובה נשאל יו"ר עוצמה יהודית על הרשעותיו בעבר, והשיב: "על מה ההרשעות? על סטיקרים? על מדבקות? על זה שהחזקתי סטיקרים שקראו לגרש את כל הערבים? היום אני לא מסכים עם זה. אתם מפחידים את הציבור".

בסיום הצהיר: "אני לא מתבייש לומר שאני בא לעשות סדר. אם אוציא לפועל את הרפורמות והשינוי שאני רוצה במשטרה, גם אנשי השמאל מאוד יהנו - זה החלום שלי, זה מפעל חיי, אני רוצה להצליח בזה וזה לא קשור לשמאל או ימין אלא לחיים של כולנו".