ח"כ דוד ביטן (הליכוד) שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לביקורת שהשמיע כלפי התנהלותו חברו למפלגה, מיקי זוהר בה טען כי הוא "חלק מסיעת ישראל כ"ץ". בפתח דבריו, הצהיר ביטן כי הוא ומיקי לא ביחסים טובים בנושא הפוליטי בתוך הליכוד, "אני לא מסכים עם מה שהוא אמר, אני מעדיף לקבל ביקורת מאנשים אינטיליגנטיים".

גורמים בליכוד: נתניהו שוקל אפשרות למנות את ח"כ אמסלם לשר המשפטים

"אני חושב שחברי הכנסת של הליכוד מצוינים, חברתיים ויש להם אג'נדות, הם עושים עבודה טובה. בסך הכל הם מתפקדים טוב, נאמנים ותומכים בראש הממשלה וזה דבר חשוב. חייבים להתעשת, אחת הבעיות המרכזיות בקואליציה כזאת היא שכולם עם אותה אג'נדה ואז תהיה תחרות פנימית מי ייקח ממי", הוסיף.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בהמשך, התייחס ליישור ההדורים בינו לבין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "נתחיל דף חדש, מקווה לטוב. אין ברירה, צריכים לעבוד יחד, הוא אמר דברים מסוימים שקיבלתי אותם, נמשיך הלאה. יגיע הזמן בו אגיד מה היה, כרגע אין טעם". 

עוד התייחס לתפקיד יו"ר הכנסת וציין כי הוא מקווה שדודי אמסלם ימלא את התפקיד, אך זה "עדיין זה לא סגור". על כך שגלית דיסטל אטבריאן ככל הנראה לא תקבל משרת שרה השיב: "הופתעתי, אני לא יכול להסביר את זה. יש לי דברים שאני חושב אבל אני לא רוצה לפגוע באף אחד. אני חושב שבגדול מגיע לה להיות שרה, אם אחרים מקבלים אחרי שנה בכנסת אין סיבה שלא תקבל. אני מציע לה לא לקבל סגנית שרה".

קטע מתוך הראיון של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. צילום: באדיבות דוברות הליכוד

על הפיצולים במשרדים השונים בעקבות חלוקת התיקים, טען: "אני לא מרגיש עם זה בסדר, וגם רוב בוחרי הליכוד לא. אבל ההסכמים נחתמו, בואו ניתן צ'אנס לזה".

"תהיה ממשלה, אני נעלב בשם הליכוד על דבר אחד - חקיקת בזק של דרעי זה מחויב המציאות, אך כל מה שהם דורשים לפני הקמת הממשלה, מה הם לא מאמינים לליכוד? אם לא, שיבואו ויגידו את זה", תקף.

 סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM