בן כספית וינון מגל שוחחו היום (שני) בפתח השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM על המשא ומתן להקמת הממשלה, שנראה כי אינו קרוב לסיומו. "אני זוכר שהיו לנו פה כמה פעמים פרסומים שלי ואתה טינפת, לא כמו היום שאני מפויס ואתה מפויס - 'מי מדבר איתך? אין למה מקורות בכלל', אמרת", אמר כספית, "אז א' אני לא העיתונאי שהייתי לפני עשר שנים ברמת המקורות כי זה טבעי, אתה מתבגר, אתה עוסק יותר בכתיבה וזה תהליך טבעי".

לדבריו, אבל כמו עם דרוקר, כשיש תקלה גדולה עם יריב לוין, גם חילוקי הדעות עם נתניהו, גם שריפה גדולה עם רוב לשכת נתניהו וגם הם מייחסים לו התכתבויות עם כל מיני עיתונאים שלו. 

"אין לי שמץ של מושג, אני מספר על מה קורה בפנים ולא אם זה נכון או לא נכון. אז כן, יש לנו הרבה מקורות בכל מקום. לא תמיד מה שנדמה הרי שיש שני חשודים מידיים זה בדרך כלל לא הם, הרי העיתונאי היה מגן עליהם ואפילו לא מפרסם את שמם ואני מציע לך לפרגן, יש מקורות והרבה לכולם, לכל מי שעוסק במקצוע", הדגיש כספית.

נתניהו על המו"מ להקמת ממשלה: "נשמור על הדמוקרטיה הישראלית" (צילום: ערוץ הכנסת)

מגל השיב לו: "מה שאני רוצה להגיד לך זה שזה באמת מבאס. מה קורה ואני אגיד לך את האמת, אני לא מבין מה קורה פה עם המשא ומתן, לא מבין מה קורה פה עם המפלגות האחרות שעשו בלאגן, לא מבין מה קורה פה עכשיו בתוך הליכוד". בסיום דבריו, מגל תקף את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ואמר - "אדוני אתה ראש ממשלה, תעשה סדר, זה הכול, מה ביקשנו? קיבלת 64 מנדטים, עם 64 מנדטים תעשה סדר, אתה יותר חזק מכולם. מה זה הדבר הזה? פתאום מדליפים, הלו! אני מבקש סדר בעניין הזה".

סייעה בעריכת הכתבה: נויה חסון 103fm