לאחר הפגישה הארוכה, שארכה כארבע שעות, בין נתניהו לבכירי יהדות התורה (גולדקנופף, גפני, פרוש, אשר ומקלב), במפלגה החרדית מעדכנים כי חלה התקדמות בכל הנושאים שעל הפרק, זאת לאחר שלדבריהם הצדדים הצליחו לעלות על מסלול גם בסוגיות הגיוס ובעניין תיקון חוק השבות. היום תתנהל פגישה מו"מ נוספת בין הצדדים, כאשר על הפרק נמצא נושא הדיור עבור המגזר החרדי. 

אחרי חשיפת פרטי ההסכם הקואליציוני: ביהדות התורה זועמים על הליכוד

בתוך כך, אברהם יוסטמן, בכיר בצוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם יהדות התורה, צייץ הלילה ציוץ מתריס, בו כתב: "זוכרים את עבאס? תקפצו לנו". 

בינתיים, באופוזיציה זועמים לאחר פרסום פרטי ההסכם, כאשר גם בליכוד יש כאלה שאינם מקבלים בברכה את הפרסומים האחרונים. יוראי להב הרצנו הבהיר ב-103FM, כי "יש פה התערבות בוטה בחיים של החילוניים. כל משפט בהסכם כתוב בגלל משפטו של נתניהו, אנחנו רואים הסכם של כניעה מחפירה, אדם חלש וסחיט שמוכר את החופש שלנו עבור החופש שלו. ההסכם הזה סולל את הדרך למדינת הלכה". הוא הבהיר כי "נעשה כל מה שאפשר כדי לבלום את המתקפה על כל מה שקשור לאורחות החיים שלנו".

חה"כ ולדימיר בליאק (ישראל ביתנו) צייץ: "עוד מיליארד שקל לתקציב הישיבות זו אמנם עוד יריקה בפנים של כולנו, אך זו כסף 'קטן' במכירה הפומבית הגדולה של נתניהו החלש. 'תרבות חרדית', תקציב בתי הספר שלא מלמדים ליבה, הנחה בתחבורה, הנחה בריבית על המשכנתא ועוד ועוד. עשרות מיליארדי ש"ח למגזר אחד - ישראל הולכת אחורה וזה על חשבונכם".

מנגד, בליכוד ניסו להרגיע ולהבהיר כי הליכוד לא הסכים לכל דרישות יהדות התורה. חה"כ המיועד בעז ביסמוט טען בגל"צ, כי "הרחוב מודאג לא מההסכם עם יהדות התורה, אלא למה הוא לא נחתם. הפרסום אתמול הוא חמור כי כל בוקר הציבור מתעורר עם הסערה הציבורית החדשה. הרשימה שפורסמה היא רשימת דרישת של יהדות התורה. הליכוד לא הסכים לזה. ראש הממשלה הוא חזק ולא לחיץ, הסטטוס קוו במדינת ישראל לא יפגע".

חה"כ דוד ביטן התראיין גם הוא בגל"צ, ואמר: "כל השותפות יודעות שאין אלטרנטיבה ולכן הדרישות שלהן גבוהות. נראה לי הזוי שנסכים לנושא ייצור החשמל. חייבים לייצר חשמל, ואני לא מאמין שמשהו מהליכוד יסכים לדבר כזה. אז מה שביהדות התורה אומרים שהסכמנו לזה. אנחנו צריכים להסתכל גם על הבחירות הבאות".