סעיפי ההסכם שהושג בין הליכוד ויהדות התורה, ופורסמו אמש, עוררו סערה במערכת הפוליטית. הרב שלמה בניזרי, שר לשעבר, שוחח הבוקר (שלישי) עם בן כספית וינון מגל על ההסכם - והסערה. "אם החרדים פרסמו את זה, יש להם דין רודף כלפי החברה שלהם. רוב הסעיפים שטותיים, תלשתי שיערות באותו רגע", אמר בראשית דבריו ב-103FM, "בנושא של החינוך, אני לא רוצה שום התערבות בחינוך החילוני. תאכלו את הדייסה שאתם מבשלים".

אחרי חשיפת פרטי ההסכם הקואליציוני: ביהדות התורה זועמים על הליכוד
"גם בסוגיית הגיוס": התקדמות משמעותית במו"מ בין יהדות התורה לליכוד

"לליברמן יש דמיון פורה בשנים האחרונות, נשאיר אותו בעולם הדמיון שלו ונתרכז בעולם המציאות. בואו נתייחס לדברים יותר רציניים", הוסיף, "הציבור החילוני מספיק מבוהל מההסכם בין הליכוד ליהדות התורה, מתוך 13 סעיפים, הם צריכים לחשוש מהחשמל שהולכים להפסיק לייצר אותו ולקנות נרות לכל השבת. אין דבר כזה, אין מציאות כזאת. מפחידים את הציבור".

לדבריו, יש כאלה שמחמירים, ולא רוצים להשתמש בחשמל המיוצר בשבת למרות שיש היתר. "אם מישהו יבקש להפסיק את כל החשמל במדינה, זה הזוי. יש לנו דוברים מטומטמים בציבור החרדי שלא יודעים לדברר", הדגיש הח"כ לשעבר, "הילדים והנכדים שלי לומדים 100 אחוז ליבה, נראה לכם שהילדים שלי לא לומדים חשבון וטבע?".

הוא המשיך: "אני באתי מאצלכם, אני מכיר את שני העולמות. איך יכול להיות של-76 אחוז בערך יש דירה אם אנחנו כל כך עניים? בחינת הציבור החרדי אם הוא עני או לא, לוקחים משפחה חילונית ממוצעת ומלבישים את זה גם על הציבור החרדי. זה הכל בלוף, כל אותם נתונים הם שקריים. אתם תראו שזה לא נכון, אני משלם מס, אשתי עובדת, בנותיי עובדות".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm