חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) נפגשה שלוש פעמים ביממה האחרונה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. זאת, בעקבות ההחלטה לא למנות אותה לתפקיד שרה בממשלה הבאה בראשותו - כך דווח היום (שלישי) בוואלה!.

אחרי חשיפת פרטי ההסכם הקואליציוני: ביהדות התורה זועמים על הליכוד
בניזרי: "אם החרדים פרסמו את ההסכם - יש להם דין רודף כלפי החברה שלהם"

על פי הדיווח, דיסטל אטריבאן אמרה לנתניהו במהלך הפגישה כי "כל היועצים שלך נגדי, אני הכי נאמנה לך". ראש הממשלה המיועד השיב: "זה לא קשור ליועצים שלי, הם לא מעורבים. לא צריך לעורר מלחמות מיותרות. שום דבר עוד לא נסגר". עוד דווח כי בתום פגישתם האחרונה של דיסטל אטבריאן ונתניהו, גורמים בליכוד טענו שהסיכויים שתמונה לתפקיד שרה "עדיין נמוכים".

גורמים בליכוד טענו כי יועצי נתניהו פעלו נגד חברת הכנסת מאז היוודע תוצאות הבחירות, וביום חמישי האחרון נתניהו הודיע לדיסטל אטבריאן שלא תמונה לשרה.

לפני כחודשיים דווח כי יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נעל את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב - ונטש את המקום. על פי הדיווח, רק לאחר שחברת הכנסת דפקה על החלון וצעקה לעבר הנוכחים, היא הוכנסה חזרה פנימה. עוד צויין כי לאחר מכן, דיסטל אטבריאן ואוריך התעמתו מילולית והיא צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?".