סערה נוספת נרשמה הערב (חמישי) בליכוד, זאת במקביל לדיונים המרתוניים בוועדות ובמליאת הכנסת. בסיעה הוכרז כי כולם מחויבים להגיע, אך חבר הכנסת דני דנון נעדר מהמשכן, דבר שהוביל לעימות בטוויטר. דנון ניסה להרגיע את הרוחות וצייץ: אני מציע לכולם להירגע. בדיוק כמו חכי״ם אחרים בליכוד ובמפלגות אחרות שהתקזזו היום ואתמול, גם אני התקזזתי היום. כל מי שמנסה להתחנף, לסכסך ולייצר כותרות מומלץ שיישתה כוס מים ויירגע".

בתגובה, חבר הכנסת יואב קיש שיגר לעברו מספר עקיצות, וכתב: "אני מבין שבחרת לקיים דיון בטוויטר, אתה יודע שאין קיזוזים היום. בחרת לא לענות לשיחות ולהודעות ממני ומעובדי הסיעה. אתה לא מקוזז וכל אמירה אחרת היא שקר. תגיע עכשיו לכנסת. להערכתי ההצבעה תהיה עוד שלוש שעות. אם אתה צמא תשתה מים בדרך".

בעוד שקיש טען כי דנון נעדר במכוון מהצבעות בכנסת, דנון אמר כי הוא התקזז באישור עם ח"כ שרן השכל – שטענה כי דנון אכן היה בקיזוז איתה.

"הערה אחרונה בנושא דנון בטוויטר", הוסיף קיש ברשת החברתית, "כל הקואליציה פה כולל רה"מ נתניהו. ערב לא קל עם פיליבסטר של האופוזיציה העתידית. הבנתי שבחרת לבלות בחו"ל במקום להיות בכנסת. צר לי שזו היתה בחירתך. שתהיה לך שבת שלום".

זאב אלקין התייחס לסערה ואמר ל‎יואב קיש בוועדה המסדרת: "בפעם הבאה שאתה לא מוצא חבר כנסת מהמפלגה שלך, אתה לא צריך לכתוב בטוויטר - אתה יכול פשוט לפנות אליי. בדרך כלל אני זה שקיזז אותו 24 שעות קודם".