רגע לפני החזרה ללשכה: ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מעוניין לעשות שינויים בהרכב לשכתו - כך דווח הבוקר (שלישי) בוואלה!, על פי מקורות במפלגה. 

לאחר שלא קיבלה תפקיד, דיסטל אטבריאן בפגישה עם נתניהו: "כל היועצים נגדי"

על פי הדיווח, נתניהו ביקש ממספר עובדים לערוך בדיקת פוליגרף, זאת ברקע שורה של הדלפות של קרבות בין אנשי הלשכה וחברות כנסת מהליכוד. עוד דווח כי בהתאם לתוצאות הבדיקות, נתניהו שוקל לבצע "פירוק והרכבה מחדש" של לשכת ראש הממשלה המיועדת, ולגייס אנשים חדשים לתפקידים בכירים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גלית דיסטל-אטבריאן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
גלית דיסטל-אטבריאן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

הדיווח מגיע לאחר שבשבועות האחרונים המתח בלשכת נתניהו עלה מדרגה, ובמרכזו העימות הפומבי בין בכירי הלשכה - ראש הסגל המיועד צחי ברוורמן והיועץ הפוליטי איקי כהן לבין חברות הכנסת טלי גוטליב ודיסטל אטבריאן.

כזכור, המתיחות התחילה כאשר גוטליב תקפה באופן פומבי את בכירי הלשכה, בטענה שהדליפו פרטים משיחה אישית איתה לעיתונאי בן כספית. לאחר מכן, גם דיסטל אטריבאן יצאה נגד ברוורמן והאשימה אותו בהדלפה נוספת לכספית, וציינה כי החליט "לפתוח חזית" מול נשות הליכוד. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אתמול, חלה החרפה בעימות כאשר פורסמו בכאן 11 ציטוטים של ברוורמן תקף בחריפות את השתיים, ואמר כי "הן כפויות טובה, ועכשיו רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי". גוטליב לא נשארה חייבת ותקפה בחריפות את ברוורמן בחשבון הטוויטר שלה. 

חברת הכנסת גוטליב כתבה כי "צחי ברוורמן אני חייבת לך משהו ולא ידעתי?? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפויות טובה. לידיעיתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא הייתה עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה!".