ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הגיב היום (רביעי) לפרסומים האחרונים אודות לשכתו, לצד בדיקת הפוליגרף אליה נשלחו מקורביו. בהודעת הליכוד נמסר כי "ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מגבה לחלוטין את ראש הסגל צחי ברוורמן והוא ימנה אותו לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה כפי שכבר סוכם".

"פירוק והרכבה מחדש": לאחר בדיקת הפוליגרף - נתניהו בוחן שינויים בלשכתו
חה"כ גוטליב נגד יועצו של נתניהו: "פוגע קשות בליכוד ובעומד בראשו"
"המלך עירום, צחי ברוורמן יועץ אחיתופל": המתיחות בין גוטליב ליועצי נתניהו מחריפה

הדברים מתפרסמים לאחר שאתמול בבוקר פורסם באתר וואלה! כי נתניהו שוקל לבצע שינויים בהרכב לשכתו, זאת בעקבות תוצאות בדיקת הפוליגרף. עם זאת, כעבור מספר שעות הודיעו במפלגה כי כלל עובדי הלשכה שנשלחו לבדיקת פוליגרף - יצאו דוברי אמת. למרות הודעת המפלגה, חברת הכנסת טלי גוטליב צייצה: "אמרתי שאינני מאמינה לפוליגרף עד שאראה בדיקה.. תהו איך אני מעזה. והנה מסתבר שאחד הנבדקים לא נמצא דובר אמת. לא בא לי להשוויץ ולומר שצדקתי, אבל צדקתי. ואגב, אחד היועצים עופר גולן לא נבדק בפוליגרף, הוא בחו״ל. רק אומרת".

כמו כן, בשבועות האחרונים המתח בלשכת נתניהו עלה מדרגה, ובמרכזו העימות הפומבי בין בכירי הלשכה - ראש הסגל המיועד צחי ברוורמן והיועץ הפוליטי איקי כהן לבין חברות הכנסת טלי גוטליב ודיסטל אטבריאן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כזכור, המתיחות התחילה כאשר גוטליב תקפה באופן פומבי את בכירי הלשכה, בטענה שהדליפו פרטים משיחה אישית איתה לעיתונאי בן כספית. לאחר מכן, גם דיסטל אטריבאן יצאה נגד ברוורמן והאשימה אותו בהדלפה נוספת לכספית, וציינה כי החליט "לפתוח חזית" מול נשות הליכוד.