יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה המיועד, עורר אתמול סערה כאשר טען כי הפרקליטות והמשטרה "בגדו במדינה". בריאיון שערך ל"גלי ישראל", הוסיף כי "כל שבוע, במשך שנתיים אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית, ועוד עבירה פלילית, לכאורה, שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה". 

אביו, ראש הממשלה המיועד נתניהו פרסם הבוקר (שני) התייחסות ראשונה להתבטאויותיו שעוררו סערה, וכתב: "אני אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו. אף שזכותו של כל אדם להביע ביקורת, לא הסכמתי עם הדברים שאמר שפורסמו אתמול".

נתניהו מגנה את דבריה של ח"כ סטרוק (צילום: דוברות הליכוד)

כאמור, יאיר נתניהו עורר סערה כאשר תקף את הפרקליטות והמשטרה על "בגידה במדינה", ואף הוסיף כי העונש על כך הוא "אינו כלא".  לטענתו, בגלל ש"ניסו לתפור תיק לראש ממשלה שנבחר על ידי העם", ובכך ניסו לקיים הפיכה שלטונית.

"כל שבוע, במשך שנתיים אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית, ועוד עבירה פלילית, לכאורה, שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה. כל אחת מהעבירות הפליליות האלה הן חמש שנות מאסר, הגענו כבר לעשרת אלפים שנות מאסר על העבירות הפליליות שהם ביצעו. בסופו של דבר הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון", אמר.

"לא מתוך ראיית מנהרה ולא כל השטויות האלה, הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שנבחר על ידי העם הישראלי. זאת אומרת שהם מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, בחירה דמוקרטית. קוראים לזה בגידה במדינה. וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל מה העונש על בגידה במדינה, וזה לא כלא, רק אני אגיד את זה", הוסיף. 

נתניהו מסר בהמשך: "אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי, למרות שאני אמור להיות רגיל לכך כבר. כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא, יכול להבין בקלות שהמטרה בדברי ברדיו היא להדגיש למאזינים את חומרת העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי  ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר, ובוודאי שלא קראתי לפגוע באיש".