בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM, בשיחה על סערת חוק האפליה. "אני גם צייצתי אתמול נגד היציאות האלה של סטרוק ורוטמן. זו גישה שאני לא אוהב, זו ליברטניות כזאת, 'שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה והמדינה לא מתערבת' - אבל, צריך להגיד שעוד פעם הצלחתם להוציא דברים מהקשרם ועוד פעם לעשות סלט, וזה יפה. כי רוטמן, כשדיבר אצל קלמן וליברמן... אני אמרתי לו, 'מה, יהיה אפשר לעשות חנויות שאין כניסה ליהודים?' אז הוא אמר 'כן'. אצלם הם כמובן שאלו אותו על 'אין כניסה להומואים', אז הוא אמר, 'כן'. אז מה התקשורת עשתה?", אמר מגל בפתח דבריו.

נתניהו גינה את דבריה של סטרוק; לפיד תקף: "מוביל אותנו למדינת הלכה חשוכה"
ביקורת במפלגתם של סטרוק ורוטמן על דבריהם: "נגד כל סוג של אפליה"

"ישר לקחה את זה שלא תהיה כניסה להומואים. באותו משפט הוא אומר להם, 'אני אהיה הראשון שיחרים את החנות הזאת'. אבל זה כבר לא משנה, ברגע שאמרת הומואים, הסוסים ברחו מהאורווה. זה כאילו נס חנוכה. באותה שנייה, אמרת 'אין כניסה להומואים'? זה כבר יצא משליטה. גם סטרוק, בוא אני אקריא לך מה החוק ותגיד לי אם נראה לך - 'הרופא רשאי שלא לתת טיפול רפואי לבקשת המטופל, אם הבקשה מנוגדת לעמדתו המקצועית, למצפונו או לאמונתו. בנסיבות אלו, הרופא יפנה את המטופל במידת האפשר לרופא מתאים אחר'. מה הבעיה?", הוסיף.

נתניהו מגנה את דבריה של ח"כ סטרוק (צילום: דוברות הליכוד)

כספית השיב: "אם בסוף כל האירוע הזה יוצא שאנחנו הוצאנו את הדברים מהקשרם, אתה כנראה קצת באופסייד, טיפ-טיפה. אתה לא חייב 'להתאבד' על כל נושא. להיכנס להגן על נעם בהקשרים המגוחכים שהיו פה אתמול... אפילו נתניהו לא עושה. אפילו הוא פרסם אתמול פעמיים באופן חריג, בהתחלה הכחשה כתובה ואחר כך הכחשה מצולמת".

"לגבי אורית סטרוק, אני מסכים איתך שהיא באמת התכוונה לסוג הטיפול, הבעיה היא שזה אבא ואימא של המדרון החלקלק, זה אבא ואימא של הנרמול. 'להפנות אותו במידת האפשר', ואם אי אפשר? עכשיו, במה אנחנו מתעסקים? אנחנו מתעסקים בליבת המשא ומתן הקואליציוני. אנחנו מתעסקים בקואליציה שנבחרה על נושא המשילות ובמקום זה, הולכת להתחרדות ולהפוך אותנו בעצם לסניף של איראן", תקף.

סייעה בהכנת הכתבה: ירדן חדד, 103FM