בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת היום (שלישי) עדותה של החוקרת מרשות ניירות ערך, פולינה גובזמן-קריב, שלקחה חלק בצוות שחקר את פרשת תיק 4,000 במסגרת משפטו של בנימין נתניהו. על רקע הדברים שוחחו מגישי 103FM בן כספית וינון מגל על תיקיו של ראש הממשלה המיועד.

משפט נתניהו: עדותה של החוקרת מרשות ניירות ערך נמשכת

תחילה התייחס מגל למשפט נתניהו ואמר כי "מתברר שלקחו שם שלוש סבתות שלא קשורות, שהן אימהות של עדים או של חשודים, ועיקלו להן את החשבון. עולים עדים ואומרים שהם הרגישו שהכל היה מוכוון מטרה ושרק רצו את הראש של נתניהו".

עוד אמר, כי "במשך שנים טמטמתם אותנו עם ההדלפות, ערב כן ערב לא. 500 דיווחים, כל יום שני היה דיווח ו-90 ומשהו אחוזים מהם שליליים. המדינה הזאת נחטפה. על מה תיק 1000? על השמפניות והסיגרים? על שנתניהו סידר למילצ'ן ויזה? על מה הרסתם פה מדינה? לקחתם את המדינה לסחרור. למה אני צריך לכעוס? למה הכל נופל עליי?". 

"כמו שהציבור שלנו כבר מבין, אני גורס שכל מה שאמרת לא נכון במקרה הטוב והנדסת תודעה במקרה הלא טוב", השיב כספית. "יש שלושה שופטים והם יכריעו. כל הכרעה אני אקבל, יכול להיות שאבקר אותה אבל אקבל. את זה לא שמעתי מרוב השופרות. תיקי נתניהו לא קורסים, להפך - תיק 1000 הוא הרשעה בטוחה וגם נתניהו יודע את זה. כל מה שעשו בחקירות האלה זה להודיע שהוא לא חשוד בזה ולא חשוד בזה. נתניהו הוא זה שלוקח את המדינה לסיבוב, ובסוף מי הגיש את כתב האישום הזה? אני? על כתב האישום הזה כתוב מדינת ישראל".

בהמשך, הוסיף: "הבן שלו יושב בתחנת רדיו ואומר שאת החוקרים והפרקליטים צריך לשפוט בדין בגידה, והוא קורא בעצם להרוג את אלה שהעזו לחקור את ראש הממשלה נתניהו. מדינה ששלחה ראש ממשלה, נשיא, שר אוצר ושר פנים לכלא, אבל אף אחד מאלה שנשלחו לכלא לא ניסה לפרק את המדינה. הנ"ל מפרק את המדינה ואנחנו חתומים על כל זה. אני אומר לך באחריות שבחקירות נתניהו לא רק שהיו הנחות סלב, אלא לא השתמשו בתשעים אחוז ממה שהיו צריכים לעשות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm