חתימת ההסכמים הקואליציוניים, חוק "בן גביר" שעבר בקריאה שנייה ושלישית, קידום פסקת ההתגברות - כל אלו הם רק חלק מסערת הרכבת הממשלה המיועדת. ואכן, לחה"כ סימון דוידסון (יש עתיד) אשר שוחח היום (רביעי) עם גדי נס ברדיו צפון ב-104.5FM יש הרבה מה לומר על המתרחש באופוזיציה המסתמנת ועל החקיקה שהליכוד מנסה לקדם.

"אני לא יודע איך לתאר את זה, אין מילים, אבל אתם לא יודעים מה קורה בכנסת", פתח דוידסון את השיחה. "איזה טירוף של להעביר חוקים, כשרובם הם חוקים פרסונליים. לא הבנתי, זאת מדינתו הפרטית של אלמוג כהן? הוא יעשה מה שהוא רוצה?"

במקביל להבעת התרעומת, הוא הוסיף והדגיש כי "אנחנו לא מפחדים. אחרי שני לילות לבנים ארוכים, לא נשב בחיבוק ידיים כשהם מנסים לגנוב לנו את המדינה - אנחנו נטרלל אותם בכנסת. אנחנו כבר שבועיים דנים עשרות שעות על החוקים ההזויים האלה שרוצים לקדם, כשהם חושבים שהם יודעים הכול. בסוף, הם רוצים לשחרר את נתניהו מהמשפט המטורלל שלו".

הקפאת מחירי החשמל וקידום פסקת ההתגברות: הסעיפים הבולטים בהסכמים הקואליציוניים

"בסוף גם פסקת ההתגברות תעבור, עוד תראה", קרא חה"כ. "זו הזיה שאי אפשר לתאר אותה. יש פה מדינה שלמה, צריך לשמור גם על המיעוטים - על הנשים, הערבים, הלהט"בים. לכל מי שיש דעה, יש זכות לחיות במדינה דמוקרטית. שלא ירגישו סוג ב'. איך אנחנו יכולים לתמוך באנשים שאומרים שלא צריך לשלוח בנות לצבא? אנשי הציונות הדתית הם נפלאים - איך הם שותקים כששומעים את נציגי הציבור שלהם מדברים ככה? אלה דברים שאי אפשר לשמוע במדינת ישראל ב־2023". 

לאחר מכן, הוסיף דוידסון בזעם: "לאן הגענו? מעמד הביניים הפך להיות כלום במדינת ישראל - יש וקטור קטן שמחזיק את כל המדינה". לדבריו, "ביבי כבר הפך לסמי הכבאי, כל היום רק מכבה שריפות של רוטמן וסטרוק ומתאיין ברשתות הזרות כדי להרגיע את כולם, אבל מה יקרה ביום שארצות הברית תתהפך עלינו? מה יהיה עם המדינה שלנו?"

לסיום, הכריז דוידסון: "ביבי היום זה לא אותו ביבי - אנו רואים ביבי היום שהוא חלש, נותן את הכל ולא משאיר כלום לליכוד, מוותר לא רק למפלגתו אלא למדינת ישראל כולה".

"אני יודע מה קורה בתוך הליכוד", סיכם. "יש זעם גדול, תכף יתחילו המלחמות".