יו"ר הכנסת המתפטר יריב לוין כינס היום (רביעי) ישיבת היערכות שגרתית לקראת השבעת הממשלה שתתקיים מחר, בהשתתפות יו"ר הכנסת הנכנס אמיר אוחנה, מפכ״ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי, מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, ראש אג״מ במשטרה, קצין הכנסת וגורמי מקצוע נוספים. הפגישה עסקה במחאה שתתקיים מחר מחוץ לכנסת, כאשר נושא הפריצה לאזור חסינות הכנסת עלה כתרחיש קיצון והעלה את החשש מאירוע "קפיטול 2" במהלך השבעת הממשלה. 

לצד זאת, במשטרה הדגישו כי "מדובר בישיבה שגרתית כפי שנעשה לקראת כל השבעת ממשלה שמטרתה לאפשר ניהול תקין של הישיבה וכללי הטקס".

בפגישה נכח גם יו"ר הקואליציה הבא אופיר כץ, שצפוי לנהל מחר את ישיבת המליאה כממלא מקום היו"ר. ב"וואלה!" דווח כי לפי גורמים שנכחו בישיבה, לוין העלה את החשש מפריצה על ידי מתנגדי הממשלה העתידית לתוך המשכן או חסימת דרכי הגישה אליו במועד ההשבעה, וביקש לדעת כיצד ייערכו לכך.

כמו כן דווח, כי על פי הגורמים אוחנה העלה את הצורך להיערך לאפשרות שח"כים ישתתפו בהפגנות ושצריך לאפשר להם להפגין תוך שמירה על החוק. מצד המשטרה העלו חששות הנוגעים לחסימות כבישים ומניעת אפשרות של ח"כים להגיע למשכן בזמן להשבעה. 

יו"ר הכנסת לוין מודיע כי עלה בידו של נתניהו להרכיב ממשלה (צילום: ערוץ הכנסת)