ממשיך לבנות את הכוורת: ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הודיע היום (חמישי) כי יוסי שלי, מנהל מטה הבחירות של הליכוד בקמפיין הבחירות, ימונה לתפקיד מנכ"ל משרדו. למעריב נודע, כי במהלך היום נתניהו הציע את התפקיד גם לפרשן יעקב ברדוגו, אך זה סירב.

שלי שימש בעבר כשגריר ישראל בברזיל, מנכ"ל עיריית באר שבע, חבר מועצת העיר באר שבע, מנכ"ל החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, יו"ר דירקטוריון "איסתא ליינס" ומנכ"ל רשות הדואר. היא שימש בתפקיד השגריר בברזיל במשך כארבע שנים, ולאחר ההודעה על סיום תפקידו, שר החוץ הברזילאי ארנסטו אראוז'ו העניק לו על שירותו המוצלח את עיטור מסדר הצלב הדרומי.

יוסי שלי (צילום: ללא)
יוסי שלי (צילום: ללא)

מינוי נוסף בכוורת הוא עורך הדין יוסי פוקס, מקום 43 בליכוד, שיכהן כמזכיר הממשלה פוקס בן ה-50 נולד בארצות הברית ועלה לישראל בשנת 1974. גדל ברחובות ולאחר מכן בירושלים וכיום הוא מתגורר בנווה דניאל. פוקס למד בישיבות "נתיב מאיר", "הכותל" ו"היכל אליהו", וכן שירת בצה"ל בחטיבת גולני. הוא בוגר אוניברסיטת בר אילן, עורך-דין מאז שנת 1998 המתמחה במשפט חוקתי ומנהלי. לשעבר יו"ר הפורום המשפטי למען ישראל, המונה 350 עו"ד מתנדבים הפעלים בשרות המחנה הלאומי. 

עו''ד יוסי פוקס (צילום: אלוני מור)
עו''ד יוסי פוקס (צילום: אלוני מור)

כמו כן, פוקס היה מראשי המאבק המשפטי בתוכנית ההתנתקות, אשר מטפל עד היום בעקורי גוש קטיף. בשנת 2015 התמודד בפריימריז במפלגת הבית היהודי.