בן כספית וינון מגל התווכחו הבוקר (ראשון) בפתח תכניתם ב-103FM בנוגע לעתיד לקרות בשנת 2023 בתחום יוקר המחיה. כספית תקף: "המים, החשמל, הארנונה והדלק עולים הבוקר. הטבת הדלק של ליברמן נגמרה בחצות, למה אתם לא מחזירים אותה? איפה כל הטרללת שחפרתם יעל מחיר החשמל והבטחתם שתורידו אותו?"

עוד ציין: "בתוכנית הכלכלית יש הרבה הטבות על הנייר, אבל החינוך חינם, אמרתם את זה 17 אלף פעם ביום וזה בוטל. למה? כי זה עולה 10 מיליון שקל? תגובתך".

מגל השיב לו: "זה מאוד מצחיק שאחרי שנה וחצי בה הקראת לי איפה צה"ל תקף, פתאום אתה לא מקריא לי מעצרים, פשוט פתאום מדברים על עליית המחירים, זו העיתונות שלנו, איזה יופי, זה פשוט נפלא. אנחנו מתמודד עם אנשים לא ברמה".

כספית לא נותר חייב: "אז אל תתמודדו".

מגל טען: "זה לא שאני חכם במיוחד, הטיעונים מולנו הם פשוט טיפשיים. יסמין לוי מ'הארץ' טוענת שלא יכול להיות מישהו שהוא עיתונאי ותומך בנתניהו. זו לא רמה".

כספית ענה: "פעם חשבתי שעיתונאי צריך לעבור רגולציה והשכלה עם מבחנים וסנקציות, ואמרו לי חופש הביטוי. כל זב ומצורע שיש לו קומבינה היום הוא עיתונאי. אין שום קשר בין ימין אידאולוגי לנתניהו. הגוש של נתניהו הוא גוש של שטיפת מוח, לא של ימין". 

אנשי התקשורת התייחסו גם להצהרתו של הרב הבכיר מאיר מאזוז, המקורב לשרים החדשים אריה דרעי, איתמר בן גביר ושלמה קרעי, ובהם הוא נשמע מכנה את מצעד הגאווה 'מצעד הבהמות', ולנאומו של יו"ר הכנסת החדש אמיר אוחנה ביום חמישי האחרון, הומוסקסואל מוצהר, במהלכו הרכינו חברי כנסת חרדים את ראשם.

כספית: "אני מפציר בכם להצטייד בשקיות הקאה".

מגל השיב: "אין לי תגובה, זה רב גדול, אני לא מתנפל על רבנים. זה מה שהוא אומר".

כספית תהה: "אז למה שלא נסקול אותם ונגמור עם זה?"

מגל אמר: "מותר לאדם חרדי שמאמין בתורה והצביע לאוחנה גם להליט את פניו. גם לרב הזה מותר לדבר, ואם זו דעתו אז זו דעתו".

כספית שאל: "התרגשת כמוני בנאום של אוחנה?"

מגל השיב: "כן, התרגשתי, זה היה יפה ומרשים. ברוך השם. מה שנקרא שם בפרצוף את כל הקשקוש בשבוע שעבר שעשיתם על הבהלה של זריקת להט"בים מהגגות ורשימות החיסול. על פי התורה זה אסור".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM