תחת הכותרת "התגרות מיותרת ומסוכנת" ביטאון המזוהה עם מפלגת ׳דגל התורה׳ פרסם היום (רביעי) מאמר ביקורת חריף כנגד השר לביטחון לאומי, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, לאחר עלייתו להר הבית אמש, חרף האיומים וההתראות. 

"לא ניכנע לחמאס": בן גביר עלה להר הבית חרף האיומים וההתראות
בליכוד מבהירים: "נתניהו לא ביקש מבן גביר שלא לעלות להר הבית"

עוד נכתב במאמר: "גדולי פוסקי ההלכה בדורות האחרונים (גם מרבית פוסקי החוג שאליו הוא משתייך) קבעו כי הכניסה אליו אסורה באיסור חמור על פי ההלכה. מופעי ראווה פסולים שכאלו, מסכנים חיי יהודים ומשחקים לידי המסיתים בצריחי המסגדים, ה"אידיאולגים הרצחניים" של החמאס והתנועה האסלאמית, שמשתמשים במעשים חסרי תוחלת ועתירי איוולת שכאלו כדי לשכנע את ההמון הפלסטיני שה'יאהוד' הולך לסלק את 'אל אקצה' ממקומו ולשגרו ל'פעולות נקמה' חייתיות". 

גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני ('יהדות התורה') התייחס בפתח דיון הועדה לנושא והצטרף לביקורת: "העמדה שלי היא שאסור על פי ההלכה לעלות להר הבית, אמרתי את זה גם לח"כ בן גביר, גם בעבר וגם היום. אני חושב שזה לא בסדר. במקום שיש בו את קודשי הקודשים אסור לעלות לשם. לכן כל הרבנים הראשיים לדורותיהם אסרו את זה, ואמרו שזה חיוב כרת. איש ציבור שמראה דרך לציבור שלם זה לא בסדר, אני מכבד אותו אבל זה דבר שאסור. לצד העמדה ההלכתית, לא מרוויחים מזה כלום, סתם מתגרים בכל העולם. זה שאתה לא עולה - זה לא אומר שזה לא שלי, להפך זה קודש הקודשים. אין פה חילוק בין הציונות הדתית לעמדה החרדית, לעמדת הרוב המכריע הדבר אסור", כך לדבריו.

עם עלייתו להר אמר בן גביר כי "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס. הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל". משרד החוץ הפלסטיני הגיב לעלייתו של השר ומסר כי "העלייה היא פרובוקציה חסרת תקדים".