חבר הכנסת דודי אמסלם ייעדר מההצבעות שייערכו היום (רביעי) בכנסת בנוגע להרכב ועדות הכנסת ויושבי הראש שלהן. בסביבתו של אמסלם טוענים כי הוא לא חש בטוב.

באשר לחבר הכנסת אלמוג כהן, שעל פי דיווח ב"חדשות 12" מתכוון להיעדר מההצבעות במחאה על הפחתה של 3% בהטבת המס ליישובים מיתר, כרמית ודימונה, מ"עוצמה יהודית" נמסר כי הוא יגיע להצבעות אך לא ברור כיצד יצביע.

כזכור, ביום השבעת הממשלה הודיעה חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד שהיא עוזבת את משכן הכנסת מכיוון שלא קיבלה "תפקיד משמעותי" מראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך פורסם שהיא תקבל תפקיד של סגנית שר במשרד ראש הממשלה למשימות לאומיות, וכי תפקיד דומה הוצע גם לכהן. מטעמו של כהן נמסר כי הוא מביע את התנגדותו לגבי הורדת הטבות מס בדרום, וכי הוא "פחות מודאג מהנושא".

גולן הודיעה היום גם היא כי היא אינה חשה בטוב ולא תגיע להצבעות. עם זאת נודע ל"מעריב", כי סוגיית התפקיד עבורה נותרה פתוחה, והיא לא מוותרת על שאיפתה להתמנות לשרה ולעסוק בתחום ההסברה. בימים האחרונים הוצע לה תפקיד יו"ר ועדת הכלכלה אך היא סירבה.

שרי הממשלה החדשה נכנסים לתפקידם (רויטרס)
ברקע כל הרוטציות של השרים וראשי הוועדות, טרם ברור מתי תתבצענה ההחלפות. על יו"ר ועדת הבחירות הבא לקבוע האם הבחירות הבאות יתקיימו בחודש נובמבר של שנת 2026 או זה של שנת 2027 ולפיכך ייגזר מועד הרוטציות‏.