ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב (רביעי) בוועידת ז'בוטינסקי לציונות של תנועת בית"ר העולמית לרפורמה המסתמנת במערכת המשפט וציין: "נכין רפורמות שיבטיחו את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות".

"זה שינוי משטרי": שופט בדימוס מזהיר מפני שינויים במערכת המשפט

בפתח דבריו אמר ראש הממשלה כי "בימים אלה בהם ממשלתי עשה את צעדיה הראשונים. אני ממהרהר לא מעט בזבוטינסקי כי הוא הטביע בתולדות ציונית את הרוויזיוניזם. הרוויזיה שלו יצגה בחינה מחודשת של דרכי הפעולה הלאומיות וכפי שהוא כתב - במקום להכנע למהלך החיים העיוור- מכריחים אנחנו את החיים ללכת בכיוון המתאים. ממשלת ישראל ה-37 שבאה לעולם לפני פחות משבוע נחושה ללכת בכיוון המתאים כדי לבסס את יומינו ועתידינו בארץ אבותינו ארץ ישראל. גם היום נחוצה לנו רוויזיה אומית".

"במקום חוסר מעש, נקדם מדיניות עתירת מעש, נמרצת, אחראית, לאומית. נעשה רוויזיה בביטחון. נפעל ביתר שאת בתקיפות ובעוצמה. נגד הטרור של איסלאם הקיצוני באזורינו, נסכל את ההתבססות הבאית של איראן בסוריה וניאבק בכוונות איראן לפתח ארסנל גרעיני בדרכים שונות באופן המקצועי ובדרכים גלויות מול דעת הקהל העולמי בהתאם לתורת הלחץ של זבוטינסקי", הוסיף.

עוד אמר נתניהו כי "נעשה רוויזיה ביחסי החוץ - קולינו ישמע בעולם. במקום הרכנת ראש וכניעה לתכתיבי הקהילה הבינלאומית, נעמוד בגאון על האינטרסים שלנו במדינת ישראל ובארץ ישראל. נעשה ריוויזיה בכלכלה. נמשיך להצמיח את כלכלת שראל ככלכלת שוק חופשי, נאמץ צעדים להקטנת האינפלציה והפחתת יוקר המחיה- ועל כך תשמעו גם בימים הקרובים".

"נביא שגשוג לכל אזרחי ישראל, יהודים וערבים כאחד. נעשה ריויזיה במשילות, קיבלנו מנדט מובהק מהציבור בהקשר זה. ניאבק בפורעי חוק ונעשה זאת בלא מורא. ננקוט בצעדים שיחזקו את הביטחון בכל רחבי המדינה ואתן גיבוי ככל שדרוש להשיג זאת. נשלים את הריוויזיה בחתירה לשלום אחרי מאבק של שנים נגד ויתורים מסוכנים בנסיבות מסוכנות. אחרי שנים של בניית העוצמה של ישראל, לפני שנתיים הבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטורים עם מדינות ערב. נעמיק את השלום עם המדינות הללו ונפרוץ עוד נתיבים לשלום במזרח התיכון", סיכם.