שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי נאם היום (רביעי)  בוועידת בית״ר ותקף בחריפות את יו"ר יש עתיד וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד לאחר שביקר את הממשלה רבות מאז שהוקמה.

"חוסר אחריות מדיני": לאחר שעלה להר הבית - לפיד תוקף בחריפות את בן גביר

״מה שלפיד עושה כעת כראש ממשלה יוצא זה חוסר אחריות מופרע", אמר שיקלי, "הוא לא מבין שכשהוא מספר לכל העולם שזו ממשלה 'חשוכה', העולם לא עושה הפרדה בין הממשלה למדינה. ראש החץ של ה-BDS הוא למעשה מר יאיר לפיד״.

לגבי התוכנית המשפטית של השר לוין, אמר שיקלי: ״התרגלנו לחוסר שפיות. הגיעה ממשלה שחוזרת למשול. יש עכשיו כל מיני מכתבים שיוצאים, טייסים, שלד"גיסטים, שכחתם שיש מכתב אחד, אותו מעל מיליון אזרחים שלחו - זה היה בקלפי״.

יאיר לפיד (צילום: מרק ישראל סלם)
יאיר לפיד (צילום: מרק ישראל סלם)

כזכור, יו"ר האופוזיציה לפיד נוהג לתקוף בחריפות את הממשלה החדשה מעת שקמה, כאשר בין היתר תקף את התוכנית המשפטית של השר לוין: "לא רק שניאבק בכל דרך אפשרית נגד כל אחד ואחד מהצעדים שיריב לוין יכריז עליהם הערב, אני מודיע מראש שנבטל אותם ביום שנחזור לשלטון. מי שמבצע מהפיכה חד צדדית לשיטת המשטר בישראל, צריך לדעת שאנחנו לא מחוייבים לה בשום צורה שהיא".

בנוסף גינה לפיד את עלייתו של השר בן גביר להר הבית ואמר: "זה מה שקורה כשראש ממשלה חלש נאלץ להפקיד את האיש הכי חסר אחריות במזרח התיכון על המקום הכי נפיץ במזרח התיכון".